معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر یزد از برخی رشته‌های راه‌اندازی شده در دانشگاه علم و هنر یزد که کارآفرین است خبر داد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علم وهنر، محسن برزگری، شامگاه دوشنبه در همایش مشاوران  و مديران برجسته تحصیلی استان یزد و اصحاب رسانه این استان اظهار داشت: دانشگاه علم و هنر یزد دارای دانشکده‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و معماری است که در شهرهای یزد، اشکذر و اردکان مشغول فعالیت هستند.

برزگری با برشمردن برخی از رشته‌های دانشگاه علم و هنر یزد عنوان کرد: برخی رشته‌ها بسیار جدید است و در کمتر دانشگاهی معرفی شده‌ است. به عنوان مثال رشته مدیریت بانکی و مدیریت امور مالی در دانشگاه علم و هنر یزد راه‌اندازی شده که تعداد معدودی از دانشگاه‌ها چنین رشته‌هایی را راه‌اندازی کرده‌اند.

وی یکی دیگر از رشته‌های مغفول مانده در دانشگاه علم و هنر یزد را رشته طراحی دکوراسیون داخلی دانست و افزود: در حالی که این رشته آینده شغلی بسیار مناسبی دارد و به اصطلاح پول‌ساز است اما در اردکان مورد استقبال قرار نگرفت، با این حال امسال در یزد نیز راه‌اندازی شده و اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مزیت‌های دانشگاه علم و هنر نسبت به سایر دانشگاه‌ها بیان کرد: وجود جهاد دانشگاهی در کنار این دانشگاه به عنوان یک مرکز کسب و کار، بزرگترین مزیت دانشگاه علم و هنر است.

وی خاطرنشان کرد: وجه تمایز دانشگاه علم و هنر با سایر دانشگاه‌ها این است که دانشگاه علم و هنر یزد دانشگاهی متعلق به جهاد دانشگاهی است و جهاد دانشگاهی به عنوان یک برند در آموزش عالی مطرح است و پژوهشکده‌های بزرگ آن اکنون شهرت ملی و جهانی پیدا کرده‌اند و این امر می‌تواند در زمینه‌های پژوهشی و آشنایی با محیط کسب و کار برای دانشجویان بسیار مفید و سودمند باشد.

برزگری با اشاره به راه‌اندازی مرکز کسب و کار دانشگاه علم و هنر یزد در شهرک صنعتی این شهر خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی ما، بیکاری دانشجویان فارغ‌التحصیل است و امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز، دیگر دغدغه اشتغال دانشجویان فارغ‌التحصیل خود را نداشته باشیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های تحصیل در این دانشگاه نیز عنوان کرد: با وجود دوره‌های مصوب از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دوره‌های فوق برنامه نیز برگزار خواهیم کرد که از جمله آنها ایجاد دو واحد اجباری زبان در هر ترم به جز سرفصل‌های درسی موجود، آشنایی دانشجویان با نرم‌افزارهای مرتبط با رشته، ایجاد ارتباط خوب با مراکز کسب و کار در طول تحصیل و آموزش مهارت‌های کسب و کار و همچنین مدیریت خانواده به دانشجویان از سرفصل‌های فوق برنامه در این دانشگاه است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا