مدیر کل دفتر روابط عمومی استانداری داود پاک طینت با حضور در محل شرکت برق منطقه ای یزد با مدیر عامل و کارکنان دفتر روابط عمومی این شرکت دیدار و گفتگو کرد .

در ابتدای این دیدار مهندس صباغزادگان مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد، ضمن بیان اینکه استان یزد در حال حاضر یکی از پایدارترین شبکه های برق کشور را دارد؛ قدرت نصب شده‌ی نیروگاهی استان را 1500 مگاوات دانست و اظهار امیدواری کرد این میزان تا پایان سال 1394 به 2هزار مگاوات افزایش خواهد یافت .

وی در ادامه با اظهار این‌که بهره گیری از نیروهای متخصص، متعهد و کارآمد باعث شده است کلیه‌ي واحد های نیروگاهی و پست های انتقال و فوق توزیع در وضعیت خوبی باشند افزود: تلاش می‌کنیم تابستان امسال را نیز همچون چند سال اخیر بدون خاموشی سپری کنیم .

محمد حسن صباغزادگان مصرف بیش از 66 درصد از انرژی برق استان را در بخش صنعت عنوان کرد و بیان داشت: امکان رویت پذیری 99درصد از پست‌های انتقال و فوق توزیع در مرکز توسط شرکت برق منطقه ای یزد فراهم شده است که از این لحاظ ما از جمله استان های پیشتاز در سطح کشور هستیم و استان یزد را چهارراه و گلوگاه تبادل و انتقال انرژی به منطقه ای جنوب شرق کشور دانست.

مدیر عامل برق منطقه ای یزد همچنین ضمن تشکر از مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، از وي دعوت کرد تا از پروژه‌های عظیم صنعت برق استان دیدن نماید.

پس از آن داود پاک طینت ضمن بازدید از روابط عمومی شرکت، طی نشستی صمیمیانه و شنیدن نقطه نظرات پرسنل آن مجموعه، روابط عمومی برق منطقه ای یزد را یکی از روابط عمومی های موفق استان بیان کرد و افزود: روابط عمومی ها باید تخصص و آگاهی خود را در بخش‌هاي مختلف بالا ببرند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد یکی از ضعف‌های بزرگ روابط عمومی ها را در حال حاضر عدم مستند سازي و نداشتن آرشیو کامل و جامع بیان کرد و یکی از ضرورت‌هاي وجود آرشیو در روابط عمومی‌ها را، مرجع و منبعی قابل دسترسی برای ارائه‌ي گزارش عملکرد و همچنین مفيد و موثر براي آیندگان دانست و در پاسخ به سئوالي در خصوص نحوه اجرايي شدن سند راهبردی روابط عمومی ها گفت اقدامات و جلساتي برگزار شده و در حال انتخاب مشاور براي راهنمايي روابط عمومي ها براي اجرايي شدن اين سند هستيم.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا