یزدفردا، نهاد امامت جمعه بخش دستگردان - ستاد اقامه نماز جمعه - بخشداری دستگردان - شورای اسلامی شهر و بخش دستگرداندر پیامی از حضور دردمندانه، باشکوه و عزت آفرین مردم خداجوی بخش دستگردان که ترسیم پیوند ناگسستنی مردم و روحانیت بود، تقدیر کردند.

متن پیام به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم : مرگ عالم مصیبتی جبران ناپذیر و رخنه ای بسته ناشدنی است ، او ستاره ای است که غروب می کند و مرگ یک قبیله ، آسانتر از مرگ یک عالم است .
وصول خبر ارتحال عالم جلیل القدر و پارسا ، امام جمعه فقید شهر عشق آباد ، حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ قاسم اخلاقی فرد رحمه الله علیه، موج سنگینی از اندوه و ماتم را بر قلبهای آحاد شهروندان محترم حاکم کرد .
حضور دردمندانه ، باشکوه و عزت آفرین مردم خداجوی بخش دستگردان ، ضمن ترسیم پیوند ناگسستنی مردم و روحانیت ، اسباب تسلی خاطر مغموم بازماندگان و بیوت محترم عزادار را فراهم آورد شایسته است از این حضور مثال زدنی که همچنان مورد تحسین میهمانان و شاهدان رسانه ای قرار گرفته است ، به احسن وجه تقدیر و تمجید گردد .

رساترین تقدیر و شیواترین تمجید آن است که با عنایت به تقارن این ضایعه جانسوز با لیالی مبارکه قدر ، جبهه بر آستان حق جل و علی ساییده و سلامت ، سعادت ، عافیت و حسن عاقبت عموم اهالی خونگرم و خداجوی بخش دستگردان را از درگاه خدای متعال مسئلت نماییم .

همچنین لازم می دانیم از حسن التفات و عنایت ویژه قائم مقام و نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی ، ائمه جمعه و جماعات شهرستانهای طبس ، فردوس بشرویه و سرایان و شهرهای دیهوک و عشق آباد ، ریاست محترم شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان خراسان جنوبی ، استاندار محترم خراسان جنوبی ، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، معاونت محترم توسعه ومدیریت منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی ، معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس ، فرماندار محترم بشرویه و کلیه مسئولین محترم ادارات و نهادهای شهرستان طبس و بخش دستگردان ، نیروهای نظامی و انتظامی و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و همه عزیزانی که به انحاء مختلف ابراز همدردی نمودند قدرشناسی صمیمانه نماییم .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا