جلسه ای به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح الکترود گرافیتی اردکان با حضور دکتر تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ،مدیران عامل فولاد مبارکه، چادر ملو و میدکو ، معاونین ایمیدرو،مجری و مشاور طرح  در محل دفتر دکتر کرباسیان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)برگزار گردید.
محمدرضا تابش در این جلسه از همه دست اندر کاران طرح و به ویژه از عنایت خاص کرباسیان و  مدیریتهای ایمیدرو به طرح الکترود گرافیتی تشکر و قدردانی نمود و بر توجه به مسایل اجتماعی ،زیست محیطی ،بهره گیری از نیروهای متخصص بومی و شرکتهای با صلاحیت منطقه و پیمانکاران محلی در اجرای این طرح همچنین تغییر هویت دولتی به خصوصی با رعایت ضوابط قانونی  تاکید نمود.
همچنین از طرف مجری طرح، گزارشی از  فعالیتها و خروج از رکود چندین ساله و پیشرفت طرح در تمام زمینه ها به استحضار جلسه رسانید که عنوان شد این موفقیت ها در سایه حمایت و پشتیبانی موثر دکتر کرباسیان و نماینده مردم اردکان و تلاش تیم اجرایی طرح حاصل شده و  مورد تحسین حاضرین قرار گرفت.
در ادامه نیز تصمیمات لازم در موارد مقتضی اتخاذ  گردید.
قابل ذکر است کارخانه الکترود گرافیتی اردکان پس از گذشت دو دهه با پیگیریهای موثر نماینده اردکان نسبت به تغییر وضعیت آن از دولتی به خصوصی انشالله ظرف مدت 3 سال با سرمایه گذاری سیصد میلیون یورویی(ارزی - ریالی) به بهره برداری خواهد رسید.
 


> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا