معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به مباحث مرتبط با نخبگان و شرکتهای دانش بنیان دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "عباسعلی رضایی" عصر دیروز در سومین نشست هم اندیشی نخبگان و استعدادهای برتر استان که در محل تالار زنبق برگزار شد، بر پیگیری امور مرتبط با نخبگان توسط پارک علم و فناوری و دفتر نخبگان استان تأکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار نقش آفرینی افزونتر نخبگان در امور مختلف را خواستار شد و گفت: تفکر خلّاق و اندیشه پویای نخبگان و استعدادهای برتر می تواند در کاهش اثرات منفی بسیاری از مشکلات و مسائل مبتلابه جامعه موثر باشد.
رضایی هدف از برگزاری این نشست را تقویت تعامل نخبگان و مسئولین و  استفاده از توانمندی نخبگان دانست.
رضایی تلاش های صورت گرفته در راستای حمایت از نخبگان،پرورش استعدادهای برتر و ترویج ایده پردازی را ارج نهاد و بر استمرار اینگونه فعالیتها تاکید کرد.
وی در بخش دیگر سخنان خود، توجه به تفکر و توسعه علمی، کار و کوشش، اهمیت دادن به مسئولیت اجتماعی و روحیه جمع گرایی و توجه به مکارم اخلاق  را 4 عنصر موثر در شکل گیری تمدن اسلامی بر شمرد و با تأکید بر جایگاه توسعه علم و دانش در شکل گیری تمدن اسلامی، اظهار داشت: دین مبین اسلام، به مسأله تفکر و پژوهش با نگاه ویژه ای نگریسته است.
این مقام مسئول همچنین قبولی عبادات همگان در ماه مبارک رمضان را از درگاه خداوند متعال مسألت نمود و بر بهره گیری از فرصت معنوی روزهای باقیمانده این ماه شریف تاکید کرد.
در ابتدای این مراسم که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و چند تن از مشاوران استاندار و مدیران استان نیز در آن حضور داشتند، چند تن از نخبگان به نمایندگی از جمع حاضر به بیان دیدگاه های خود و تشریح مسائل و مشکلات جامعه نخبگان استان پرداختند.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا