بسمه تعالی


جهان اسلام و مستضعفان عالم برای برگزاری مراسم عزت بخش و عظمت آفرین روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان لحظه شماری می کنند تا ندای مظلومیت مردم بی دفاع و زجر کشیده فلسطین را به گوش قدرتهای استکباری و دولت نامشروع رژیم صهیونیستی برسانند و اعلام نمایند که فلسطینیان در مبارزه با غاصبین قدس شریف و متجاوزین بی رحم به سرزمین غزه تنها نیستند.
چه زیبا و حکیمانه امام عزیز روز جهانی قدس رابرای دفاع از مظلومیت قدس شریف، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز جدایی حق از باطل نامگذاری نمودند تا خطر این غده سرطانی رابه جهانیان گوشزد نمایند و مدبرانه از مسلمانان جهان خواستند تا هر سال در این روز باعظمت فریاد مظلومیت مردم ستم دیده فلسطین را با حضور در راهپیمایی به ظهور رسانند.
روز قدس امسال با ویژگی خاص خود یعنی اوج وحشیگری و تجاوزات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم سرزمین فلسطین، زنگ هشدار مجددی است برای تمامی دولت های اسلامی که داعیه اسلامی بودن را به دوش می کشند و چه بسا بعضی از این دولتها بازدن مهر سکوت، مشوقی برای ادامه تجاوزات آن دولت نامشروع را فراهم نموده و در طول تاریخ، رنج و محنت این سکوت کمتر از اصل جنایت نبوده است بنابراین دولتهای اسلامی با دراختیار داشتن سرمایه های عظیم اقتصادی و بهره مندی از ملتهای مسلمان خود باید چنان سد محکمی در برابر زورگوییهای این رژیم غاصب بوده و جرأت و جسارت را از وی سلب نمایند.
ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی و مردم ولایتمدار دیارمان از تمامی اقشار و سلایق سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، امسال نیز با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای "مدظله" و در راستای سفارش موکد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام راحل "ره"  روز قدس امسال را با عظمت تر از سالهای گذشته گرامی داشته و به یقین با حضوری منسجم در راهپیمایی جهانی قدس، مشت محکمی بر دهان غاصبین قدس عزیز، شیطان بزرگ و آمریکای جنایتکار و سایر دولتهای متکبر خواهند زد.
از خداوند بزرگ عاجزانه مسئلت داریم ملت مظلوم فلسطین را در مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی، فتح و ظفر عنایت فرماید. انشا الله



 محمد صالح جوکار
نماینده مردم شریف شهرستانهای یزد و اشکذر

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا