معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد از برگزاري جشنواره رسانه ، نظم و امنيت عمومي با هدف استفاده از ظرفيت رسانه ها در توسعه امنيت اجتماعي در سال جاري خبر داد.

 

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد حسن باقري " در تشريح اين خبر بيان داشت: جشنواره رسانه، نظم و امنيت عمومي سال گذشته به صورت متمرکز توسط مرکز اطلاع رساني ناجا در مرکز برگزار شد و با توجه به استقبال اصحاب رسانه، امسال براي اولين بار به صورت استاني در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

 

وي هدف از برگزاري اين جشنواره را تقويت سهم رسانه ها و پيشگيري اجتماعي از جرايم ، تأثير گذاري مثبت بر فرايند انتشار اخبار حوادث در رسانه ها و گسترش تعامل هدفمند پليس و رسانه ها برشمرد.

 

سرهنگ باقري افزود: اين جشنواره در سه بخش خبر ، مصاحبه و گزارش و از بين آثار منتشرشده در رسانه ها از تاريخ سي ام ديماه سال 92 تا سي ام دي ماه امسال برگزار مي شود.

 

اين مقام مسوول نقش رسانه ها در ترويج قانونگرايي و نظم پذيري ، سهم و نقش رسانه ها در ارتقاي تعامل پليس و مردم ، سازو کارهاي رسانه اي ارتقاي نظم و امينت اجتماعي ، ابعاد جامعه شناختي تهيه ، تدوين و انتشار اخبار اجتماعي و ظرايف روانشناختي نشده و تحليل اخبار حوادث و رخ دادها را محورهاي پنج گانه اين جشنواره بيان کرد.

 

وي خاطرنشان کرد: خبرنگاران، اصحاب رسانه، مراکز پژوهشي و فرهنگي در استان مي توانند آثار خود را در سه بخش خبر ، گزارش و مصاحبه از تاريخ هاي ياد شده که در رسانه هاي جمعي انتشار يافته است جهت شرکت در جشنواره به دبيرخانه اين جشنواره واقع در معاونت اجتماعي انتظامي استان ارسال کنند.

 

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد در خاتمه پيرامون نحوه ارسال آثار اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در جشنواره مي بايست آثار خود را به صورت حضوري و يا از طريق پست به آدرس اين معاونت واقع در ابتداي خيابان مهدي(عج) و يا به صورت پست الکترونيک به آدرس : YAZD.social@police.ir ارسال کنند.

 

لازم به يادآوري است، مراسم اختتاميه اين جشنواره در اسفند ماه 93 برگزار خواهد شد که در اين مراسم از آثار برتر با اهداء لوح و جوائز نفيس تقدير به عمل خواهد آمد.


> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا