به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی قرآنی ثقلین، گروه همخوانی و تواشیح ثقلین که حائز رتبه کشور شده بود به دعوت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کابل عازم این کشور شد و با استقبال پرشور برادران افغان قرار گرفت.

گروه همخوانی، قرائت قران و مداحی گروه تواشیح ثقلین که در دهه آخر ماه مبارک رمضان به کابل سفر کرده ؛ با استقبال گرم شهروندان کابل مواجه شده است.

گروه تواشیح ثقلین پس از ورود به کابل در حسینیه سیدالشهداء قلعه فتح الله ، محفل قرانی مسجد محمدیه شهرک مهدیه و مسجد امام زمان (عج) پایتخت افغانستان به اجرای همخوانی قرآنی پرداختند و بسیار مورد استقبال مؤمنین منطقه قرار گرفتند.

این گروه همچنین با حضور در برنامه زنده ˈسفره همدلیˈ در تلویزیون میترای افغانستان همخوانی اسمأالله و شخصیت پیامبر بزرگوار اسلام را اجراء کردند.

جوانان، نوجوانان و مردم خداجوی افغانستان نیز با تجمع در مسجد مالک اشتر شهر کابل از همخوانی، مدیحه سرایی و اجرای برنامه های گروه تواشیح ثقلین که با صوت دلنشین و همخوانی قران مجلس را عطر آگین کرد، به گرمی استقبال کردند.

حضور در جمع معنوی عزاداران مولای متقیقان علی (ع) در سفارت جمهوری اسلامی ایران با استقبال ایرانیان مقیم کابل در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان نیز از دیگر برنامه های گروه تواشیح ثقلین در سفر به افغانستان بود.

گروه تواشیح ˈثقلینˈ اعزامی از جمهوری اسلامی ایران دهه سوم ماه مبارک رمضان برای حضور در مراسم های معنوی شهر کابل با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به پایتخت افغانستان، سفر کرده است

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا