فرماندار همگام با اقشار مختلف مردم شریف شهرستان تفت در راهپیمایی باشکوه روز قدس حضور یافت.به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در این راهپیمایی با تجلیل از حضور حماسی مردم آن را موجب دلگرمی و امیدبرای مظلومان عالم اریابی کرد و گفت: آنچه امروز شاهد بودیم حماسه ای کم نظیر از نوع دوستی و همبستگی مردم ایران اسلامی در حمایت از ایستادگی غیورانه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و ابراز انزجار شدید از اقدامات وحشیانه و وقیحانه رژیم غاصب صهیونیستی است.

فرماندار تفت حضور هوشمندانه و اگاهانه مردم در راهپیمایی روز قدس را نشانه ای از فهم و بینش بالای ملت غیور ایران اسلامی اریابی کرد و گفت: تردیدی نیست که این حضور تقویت کننده روحیه مردم مظلوم فلسطین و موجب رسوایی برای رژیم منفور صهیونیستی خواهد بود.

زارع با ستایش از حضور حماسی مردم تفت در این راهپیمایی اظهار داشت: مردم خداجو و همیشه در صحنه شهرستان تفت با دهان روزه و در گرمای ظهر تابستان با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس دست به خلق حماسه ای جاودان زدند و لحظه تاریخی دیگری را برای این خطه عزیز از میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

فرماندار تفت در پایان ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر شاهد رهایی مردم مظلوم غزه از شر جنایت و ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

 




سایت خبری یزد فردا


> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا