فرماندار شهرستان خاتم از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس و حمایت قاطعانه از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری خاتم ،محمد زاده رحمانی امروز در پایان مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگاران خاطر نشان کرد: حضور گسترده و با شکوه مردم مومن و همیشه در صحنه ، پیامی روشن  و آشکاربرای همگان بود.
وی با تجلیل از حضور مردم خوب و فهیم شهرستان خاتم جهت حضور  باشکوه در راهپیمایی  روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم ولایت مدار ، هوشیار و بیدار ، با زبان روزه  برای حمایت از اسلام و برای پشتیبانی از مردم مظلوم غزه و فلسطین و نیز برای محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی گسترده ای برگزار کردند.

این مسئول افزود::مردم انقلابی با شرکت پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، اعتزاض خود را به سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر درمورد جنایت های رژیم صهیونیستی نشان دادند.

زاده رحمانی همچنین در سخنانی جنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کرد و گفت: جنایات رژیم اشغالگر قدس وجدان های بیدار و آگاه و بصیر را به خروش وادار می کند تا در برابر این هجوم و حملات واکنش نشان دهند.

گفتنی است راهپیمایی امروز خاتم، علاوه بر شهرهای هرات و مروست  در روستاهای این شهرستان نیز با شور و شکوه خاصی برگزار شد .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا