ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر " فرماندار ابرکوه از حضور چشم گیر و باشکوه مردم همیشه درصحنه ولایت‌مدار، شهید پرور شهرستان ابرکوه  در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکرقدردانی کرد.
سید نبی رسولی در گفت وگو باخبرنگار ما اظهار داشت : خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر، توفیق  شرکت در راهپیمایی روز قدس را شامل حال امت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار، متدین  و شهید پرور شهرستان ابرکوه کرد .
وی گفت : به فضل الهی، با وحدت، همدلی و یکپارچگی بار دیگر با خلق حماسه ای بزرگ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، برگ زرین دیگری در تاریخ  انقلاب خلق کردند .
نماینده عالی دولت در ابرکوه تاکید کرد :  مردم انقلابی این شهرستان پیر و جوان، زن و مرد، روحانی، دانشجو کارمند و بسیجی ، دانش آموز و فرهنگی، بازاری، کارگر وکشاورز همه و همه به تاسی از فرمان امام خمینی (ره) و تبعیت از فرامین رهبرمعظم انقلاب و پاسخ به دستورات آقای دکتر روحانی ریاست جمهوری عشق خود را به انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند .
فرماندارابرکوه تصریح کرد: انصافا" مردم ابرکوه و بخشهای  بهمن و مرکزی ابرکوه در اوج روزه داری و هوای گرم باحضور باشکوه خود در این آئین جهانی ، ضمن اعلام از همدردی با مردم مظلوم غزه و فلسطین و حمایت قاطع از آرمان‌های فلسطین یکبار دیگر تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبارجهانی را خنثی کردند و پاسخ دندان‌شکنی به هجمه‌های دشمنان کوردل، به‌ویژه آمریکا و صهیونیست غاصب دادند.
وی همچنین لازم می دانم از امام جمعه ، ائمه جماعات ، خانوادهای معظم ایثارگران وشهدا ،  بخشداران ، شهرداران ، مسئولان و کارکنان دستگاههای اداری ، نیروهای نظامی وانتظامی ، مسئولان دستگاههای فرهنگی تبلیغی در برگزاری وحضور باشکوه درراهپیمائی روز جهانی قدس وهمچنین حضور به موقع خبرنگاران خبرگزاریها و رسانه ها که حضور باشکوه مردم را در این مراسم باشکوه به تصویر کشیدند تشکر نمایم  .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا