به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع" در اين نشست كه در محل روستاي توران پشت و با حضور مديركل امور اتباع استانداري، بخشدار مركزي و جمعي از اعضاي شوراهاي اسلامي اين بخش برگزار شد با آرزوي قبولي طاعات و عبادات همگان در ماه مبارك رمضان، به ويژگي هاي بي نظير و ممتاز قرآن كريم، اين معجزه الهي اشاره كرد و گفت: قرآن كريم كتابي انسان ساز است و براي تمام مشكلات امروز بشر راه حل و برنامه دارد.

فرماندار تفت قرآن كريم را بهترين برنامه عمل براي زندگي انسانها عنوان كرد و افزود: قرآن كريم بايد در همه مراحل زندگي ما نمود يافته و برنامه عملي براي زندگي روزمره افراد باشد.

زارع به برگزاري مسابقات قرآني روستاهاي بخش مركزي تفت اشاره كرد و ادامه داد: برگزاري اين گونه مسابقات قرآني، كمك خوب و موثري به ترويج فرهنگ قرآني در جامعه مي كند.

وي با تجليل از دست اندر كاران برگزاري اين دوره از مسابقات به ويژه بخشداري مركزي تفت، بر گسترش و توسعه دامنه برگزاري اين مسابقات به ساير مناطق تاكيد كرد و گفت: اين مسابقات كه در بين اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران و عموم روستائیان بخش مرکزی تفت در چهار رشته حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم برگزار شد قدمي مناسب و شايسته در مسير ترويج فرهنگ قرآني است.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان با بيان اين كه بايد تلاش شود در كنار حفظ، قرائت و ترتيل قرآن به مفاهيم اين كتاب آسماني نيز توجه ويژه صورت گيرد ادامه داد: توجه به بخش مفاهيم و آموزه هاي مترقي آيات قرآن مي تواند كمك شاياني به نهادينه كردن اخلاق اسلامي و انساني در جامعه نمايد كه به لطف خدا در اين دوره از مسابقات شاهد آن بوديم كه جاي قدرداني دارد.

وي افزود: بي شك توجه به مفاهيم قرآني مي تواند بر نورانيت و تاثير اين كتاب الهي بر زندگي انسانها بيافزايد.

فرماندار تفت در پايان ابراز اميدواري كرد بهره گيري از اين معجزه الهي محدود به مسابقات نشده و تاثيرات بي نظير آموزه هاي مترقي قرآني در تمامي مراحل زندگي افراد مشهود باشد.

يادآور مي شود در اين مراسم با اهداء لوح تقدير و جوايزي از برگزيدگان مسابقات قراني در بخشهاي مختلف تجليل شد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا