معاون هماهنگي امور عمراني در جلسه كميته 4 نفره كه در دفتر معاونت برگزار شد با تاكيد بر اينكه تمام طرح ها و نقشه ها بايد در چهار چوب قانون باشد بر تلاش دستگاه هاي مربوطه در راستاي ايجاد سرمايه گذاري در استان تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد "سيد رضا سيد حسيني"در جلسه كميته 4 نفره كه صبح روز شنبه 4 مرداد در دفتر معاونت هماهنگي امورعمراني برگزار شد گفت:يكي از وظايف حوزه  هماهنگي امورعمراني استانداري نظارت بر عملكرد ساخت و ساز هاي مرتبط با اين حوزه است  و پروژه ها و طرح ها را در چهار چوب قانون بررسي كرده  و نظارت جدي بر آنها خواهد داشت.
سيد حسيني با اشاره به ايجاد سرمايه گذاري در استان تاكيد كرد: دستگاه هاي مرتبط ابتدا بايد رعايت قانون را در اولويت خود قرار داده و فرصت ايجاد سرمايه گذاري در استان را فراهم سازند.
وي در اين جلسه  با تاكيد بر روند فعاليت سازمان نظام مهندسي گفت : طرح ها و نقشه ها بايد  در سازمان نظام مهندسي  ظرف مدت 20 روز بررسي شده وسپس براي تصويب و اجرايي شدن به شهرداري ها ارائه گردد.
گفتني است كميته 4 نفره از دفتر معاونت هماهنگي امور عمراني  استانداري ، سازمان نظام مهندسي،شهرداري يزد و اداره راه و شهرسازي استان تشكيل مي گردد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا