" فاطمه ثابت القول " بعد از سال ها مجاهدت در عرصه ی تعلیم و تربیت به فرزند شهیدش پیوست .

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان یزد ، در پی درگذشت فرهنگی فرهیخته ، مادر شهید و خادم الشهدا ، فقیده سعیده سرکار خانم " فاطمه ثابت القول " ، مدیر کل آموزش و پرورش استان پیام تسلیتی صادر کرد . در این پیام آمده است :

بازگشت همه به سوی اوست

درگذشت فرهنگی فرهیخته ، مادر شهید و خادم الشهدا سرکار خانم فاطمه ثابت القول که عمری را با عزت و افتخار به تعلیم و تربیت فرزندان این دیار به ویژه یادگاران گرانقدر شهدا سپری کرد ، به تمامی بازماندگان و همه فرهنگیان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

فاطمه ثابت القول ، نمونه ی بارزی از یک بانوی مسلمان بود که برای خدمت به اسلام و انقلاب از تمام دارائی خود مایه گذاشت ، فرزند برومندش را به اسلام تقدیم کرد ، آن روز که رزمندگان اسلام به حمایت و کمک نیاز داشتند در زمره ی حامیان رزمندگان اسلام بود و هزینه یک رزمنده را متقبل شد که مورد تحسین مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) قرار گرفت و ایشان در سخنان خود از فداکاری این بانوی یزدی تجلیل کردند .

در سنگر تعلیم و تربیت نیز مدارس شاهد را برای خدمت برگزیده بود تا خادم الشهدا باشد و برای تربیت یادگاران شهدا و ایثارگران از هیچ کوششی دریغ نکرد .

ثابت القول ، یک فعال عرصه ی سیاسی و اجتماعی نیز بود و در همه ی عرصه های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ، حضوری فعال داشت و مدیران آموزش و پرورش از مشاوره ی او بهره می جستند .

یاد و خاطره ی این فرهنگی خدوم و مادر فداکار را گرامی می داریم و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با شهدا و صلحا  و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم .


به همین مناسبت مجلس بزرگداشتی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان ، امشب یکشنبه 5 مرداد 93 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه ی شهید صدوقی ( جنب مسجد روضه محمد یه حظیره ) برگزار می شود .

از عموم همشهریان به ویژه همکاران محترم فرهنگی دعوت می شود در این مراسم شرکت فرمایند .



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا