بنا به گزارش روابط عمومي اداره كل راه شهرسازي استان يزد در اين نشست مشترك كه با حضور مديران وروساي ادارات ،كارشناسان عرصه راهداري اداره كل راه و شهرسازي و همچنين فرمانده و روساي پاسگاههاي پليس راه استان برگزارشد به موضوعات مربوط به دور دوم سفر هاي تابستاني پرداخته شد.

مهندس رضايي مديركل راه و شهرسازي استان يزد  درخصوص اين جلسه گفت : با توجه به  اينكه روزهاي پاياني ماه مبارك رمضان و درآستانه عيد سعيد فطر قرار گرفته ايم  ،  همزمان دور دوم سفر هاي تابستاني نيز آغاز خواهد شد و پيش بيني مي شود همزمان با عيد فطر و روزهاي بعد از آن شاهد ترافيك سنگيني در جاده ها باشيم  و اكثر سفر هاي تابستاني در اين چند روزه رقم خواهد خورد .

وي افزود  به همين دليل برآن شديم تا با نشست مشتركي با همكارانمان در پليس راه استان و روساي ادارات راه و شهرسازي شهرستاني  يك جلسه توجيهي را برگزار كنيم  و در اين جلسه توجيهي به عملكرد راهداران در سفر هاي قبلي و سال گذشته بپردازيم و نقاط ضعف را مورد برسي قرار دهيم  و با هم فكريهاي به عمل آمده مقررشد تا در واقعه آمادگي لازم را براي  همه بخش هاي امدادي  و پليس راه  در سطح راههاي ايجاد  نماييم .

وي خاطر نشان كرد   استان يزد به لحاظ موقعيت خاص جغرافيايي ، ميزبان بخش عمده اي از سفر هاي كشوري  مخصوصا" سفر هاي زيارتي و سياحتي مشهد به شيراز و شمال به جنوب و بالعكس  مي باشد . به همين دليل هست كه ما انتظار داريم  حجم زيادي از سفر ها در راههاي اين استان اتفاق بيافتد .

 مهندس رضايي در ادامه اين نشست گفت :  ضمن اينكه همكارنمان در پليس راه و راه و شهرسازي اين آمادگي را دارند تا خدمات لازم را براي مسافرين عزيز ارائه نمايند . و تا حد امكان توانسته ايم راههاي استان را براي يك سفر خوب براي مسافران آماده سازيم و آماده پذيراي مسافران گرامي باشيم .

وي از مسافران  خواست  ، با توجه به كويري بودن اين استان و طول زياد راههاي استان و كميت استراحتگاههاي بين راهي در نقاط مختلف شهري و روستايي اين استان ،  اين درخواست را داريم تا در طول مسير مراعات خستگي خودرا بنمايند و در موقع  خستگي رانندگي نكنند و قدري در طول مسير استراحت نمايند  و همچنين انتظارداريم به علايم  و تابلوها ي راهنما وخط كشي مسير توجه نمايند و با راهداران و پليس راه  همكاري نمايند  تا انشالله شاهد كمترين حادثه باشيم و در پايان پيشا پيش ضمن تبريك عيد سعيد فطر آرزو دارم سفر خيلي خوب و بدون حادثه داشته باشيد .

در حاشيه اين نشست  مدير راهداري  اداره كل راه و شهرسازي استان يزد نيز توصيه هايي هم براي مسافران داشت

جواد ذاكر گفت ما تقريبا" از ابتداي ماه مبارك رمضان برنامه ريزي كرديم تا بحث عمليات راهداري جاري را در طول راهها مخصوصا" راههاي پر تردد و شرياني انجام دهيم

مدير راهداري افزود لكه گيري سطح راهها ، خط كشي مسيرها و مرمت تابلو ها و نصب علايم و تجهيزات لازم در دستور كار قرار گرفته و جلساتي را با پليس راه و ساير دستگاههاي امدادي داشته ايم تا بتوانيم به موقع نقاط حادثه خيز و پر حادثه را آشكار سازي كنيم  تا انشالله در طول دور دوم سفر هاي تابستاني شاهد حادثه اي نباشيم

وي خاطر نشان كرد  من از اين فرصت استفاده مي كنم و شماره تلفن مركز مديريت راههاي استان را كه بطور شبانه روزي آماده پاسخگويي و راهنمايي مسافران  هست اعلام مي كنم  شماره 8286960 با پيش شماره 0351 آماده  هست تا آخرين وضعيت راههاي استان را اطلاع رساني نمايد

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا