یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرپلیس:فردی كه با سوء استفاده از اعتماد همسرش ، از حساب بانکی وی برداشت می نمود توسط پلیس فتا استان آذربایجان غربی شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت متعدد و غیر مجاز از حساب بانکی اش پیگیری پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرار گرفت.

سرهنگ "کوره بلاغی" افزود: با تلاش کارآگاهان و هماهنگی با مراجع مربوطه محرز گردید پول کسر شده طی چند نوبت جهت خرید اینترنتی به ویژه كارت شارژ مورد استفاده قرار گرفته است كه در ادامه تحقیقات از شاکی مشخص شد كارت بانكی و رمز مربوطه خود را در اختیار همسرش قرار داده است.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در تحقیقات تكمیلی و بررسی حساب شاكی، همسر وی را كه با سوء استفاده از اعتماد نامبرده و بدست آوردن اطلاعات حساب اقدام به برداشت غیر مجاز اینترنتی نموده بود را شناسایی و دستگیر كنند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی با توصیه به خانواده ها خاطرنشان كرد:با عنایت به اینكه برخی برداشت های اینترنتی انجام گرفته غیر مجاز از حساب افراد در بررسی های صورت گرفته توسط یکی از اعضاء خانواده بوده و به نوعی موجبات تزلزل كانون خانواده را رقم می زند از هرگونه برداشت غیر مجاز و سوء استفاده از اطلاعات بانكی افراد خانواده جداً خودداری كرده و در صورت نیاز مالی آن را با سرپرست خانواده در میان بگذارید تا مشكل مرتفع گردد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا