مهندس عاقلی ابعاد حضور پیشگامان در نمایشگاهCAPACITY دوبی  را تشریح کرد


یزدفردا :مهندس عاقلی دستاوردهای گروه پیشگامان کویر از حضور در نمایشگاهCAPACITY دوبی 2010 تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان کویر مهندس عاقلی در خصوص نمایشگاه CAPACITY که در شهر دوبی برگزار شد، گفت: این نمایشگاه از سلسه نمایشگاه های CAPACITY بود و به عنوان مهمترین نمایشگاه مخابراتی دنیا مطرح است که هر ماه در یکی از کشورهای دنیا برگزار می شود و تقریبا تمامی بزرگان مخابراتی دنیا در آن شرکت می کنند و فرصت مغتنمی برای مذاکرات مخابراتی است.

مدیر پروژه VOIP در گروه پیشگامان کویر افزود: این گروه برنامه ریزی خود را برای حضور در 5 نمایشگاه مهم CAPACITY در یکسال انجام داده است و حضور در CAPACITY دبی نیز در این راستا بوده است.

عاقلی افزود: در این نمایشگاه با توجه به حضور کشورهای خاورمیانه مذاکرات متعددی در خصوص ترافیک ورودی و خروجی تلفن بین الملل انجام شد که به نتایج بسیار قابل قبولی منتج شده است به طوری که یک هفته بعد از نمایشگاه بالغ بر 15 قرارداد منعقد شده است و مذاکرات جهت نهایی شدن دیگر قراردادها ادامه دارد.

وی تاکید کرد گروه پیشگامان کویر یزد هم اینک از اسپانسرهای نمایشگاههای CAPACITY میباشد که از برگزاری این نمایشگاه حمایت مالی می کند.

مدیر پروژه VOIP در پایان تاکید کرد: نمایشگاه بعدی از سلسله نمایشگاهای CAPACITY که گروه پیشگامان کویر در آن شرکت می کند ITW در واشنگتن آمریکا است که اوایل خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد.



یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا