اخطار  شدید اللحن امام جمعه ابرکوه به یک نشریه محلی :

اگر به خط ولایت بر نگردید من منتظر دستور دستگاه دولت نمی شوم به مردم میگویم دکانتان را ببندند

 ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: ،حجه الاسلام سید ابراهیم حسینی که به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) در محل قدمگاه (منزلگاه) آن حضرت در ابرکوه در جمع مردم سخن می گفت ، به استناد کلام امام رضا (ع) ولایتمداری را از شاخصه های اعتقادات توحیدی بیان کرد.

 امام جمعه ابرکوه افزود : امروز تبعیت از ولایت فقیه در راستای محور توحید است وچون ولایت فقیه تداوم ولایت رسول الله (ص) و امیر المومنین (ع) است، برای ما جایگاه اعتقادی دارد نه سیاسی .
 حسینی افزود : مقابله با مواضع و ارشادات ولی فقیه به معنای سقوط از جایگاه اعتقادی دینی و ریزش از غربال انقلاب است .
امام جمعه ابرکوه در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: حامیان فراری فتنه سبز که سر شاخه جریان اصلاحات بودند و لانه در مأمن فرمانروایان غربی وحامیان خود کردند، امروزه با مواضع شرم آورشان کمترین روزنه اعتمادی برای خود در نزد ملت ما باقی نگذاشته اند ، بنابراین چطور است که نشریه ای در ابرکوه همه مشکلات شهر ،مردم وکشور ومسائل مهم در زمینه های مختلف اجتماعی و معیشتی مردم را نادیده گرفته و به نوحه سرائی و مرثیه خوانی این باخته های ریخته از غربال انقلاب می پردازد؟

وی با اشاره به اینکه این نشریه نقطه نظرات سایت مشارکتی ها را کپی کرده وسمپاشی می کند افزود : نقطه نظر ولی فقیه، نظر یک فرد نیست ، موضع نظام است و حرف وکلام رهبر ، حرف وکلام ملت است ودل سوزاندن و گریه کردن برای نالایقانی که نمک نظام ودولت اسلامی را خوردند ونمک دان شکستند ، سرانجامی مثبت نخواهدداشت.

 وی اخطار داد که اگر اینان توبه نکنند و به محور ولایت برنگردند ، من منتظر دستور دستگاه دولت نمی شوم ، بلکه به مردم میگویم دکانتان را ببندند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا