سرپرست فرمانداری بافق : یکی از ظرفیت های مهم هر کشور وجود جوانانی فعال و پویا می باشد

یزدفردا ""حسین ندافیان" در جلسه کارگروه مشاورین جوان که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در محل فرمانداری بافق برگزار شد، اظهار داشت : همه دستگاههای اجرایی باید در رفع مشکلات و خواست های امور جوانان همت نموده و آن را وظیفه قانونی خود بدانند.


سرپرست فرمانداری بافق افزود : جایگاه مشاوران جوان اولین جایگاهی است که در آن جوانان به صورت گسترده در کلیه عرصه ها قدم نهادند و حضور مشاوران جوان در زمینه های فرهنگی و اجتماعی را فرصت مناسب برای همفکری،ارائه ایده ها و رشد جوانان دانست.


ندافیان تصریح کرد:یکی از ظرفیت های مهم هر کشور وجود جوانانی فعال و پویا می باشد که می تواند با نیروی خلاقیت و پشتکار خود در مقابل دسیسه های دشمن بایستد.


وی در ادامه خاطر نشان کرد:مشاوران جوان باید با مسئولان دستگاهها ارتباط بر قرار کرده و دغدغه های فکری و کمبود ها و محدودیت های شهرستان خود را عنوان کنند و راهکارها و پیشنهاد های سازنده را نیز در اختیار مدیران ودستگاههای مربوطه قرار دهند.


سرپرست فرمانداری بافق برگزاری اتاق فکر جوانان با موضوعات مختلف، حمایت از تشکلهای مردم نهاد، آموزش جوانان روستایی، تشکیل کارگروههای پژوهشی و برگزاری منظم نشستها امور جوانان با حضور فرماندار، شناسایی مدیران جوان و تشکیل شورای اداری جوانان ،ترویج فرهنگ ازدواج آسان، بهنگام و آگاهانه در بین جوانان و برگزاری کلاسهای آموزشی قبل از ازدواج ، تسهیلات اشتغالزایی برای کارگران جوان و تامین مسکن جوانان را از دیگر برنامه های آتی مشاوران جوان برشمرد و خواستار ارائه پیشنهادات و نظرات همگان را در این زمینه برای ارجاع به استان خواستار شد.


مسئول گروه مشاوران جوان فرمانداری بافق نیز در این نشست با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم به جوانان جایگاه ویژه ای داده شده است خواستار اهمیت دادن به جوانان در همه ابعاد آموزشی ،فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شد و از تشکیل ستاد جوان جهاد اقتصادی در بافق خبر داد.


"رضا خیراتی" جوانان را پیشگامان اصلی جهاد اقتصادی دانست و خاطر نشان کرد:جوانان یک ظرفیت بالقوه و مناسب برای هر کشور هستند و هر حکومتی که از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند موفق خواهد بود.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا