هم رزم «خالد اسلامبولی» به عمره رفت


وی بلافاصله پس از آزاد شدن در گفت و گویی رسانه ای اعلام کرد که از حضور در عملیات ترور «أنور سادات» به هیچ وجه پشیمان نیست و از همین رو فورا به فعالیت حزبی خود به عنوان یکی از رهبران جنبش "الجماعه الإسلامیه" که گروه های جدا شده از جنبش اخوان المسلمین است، باز خواهد گشت.

به گزارش شیعه آنلاین، خبرنگار افتخاری ما در عربستان سعودی خبر داد که «طارق الزمر» دوست و یار «خالد اسلامبولی» که در ترور «أنور سادات» رئیس جمهور سابق مصر همکاری داشت، برای ادای عمره تمتع راهی عربستان شد.


وی در ادامه افزود: «طارق الزمر» در حالی برای ادای عمره به عربستان رفت که طی 27 سال گذشته از عمر خود را به اتهام شرکت در ترور «أنور سادات» در حبس به سر می برد.


خبرنگار ما همچنین گفت: «الزمر» هنگام خروج از مصر به مدت چهار ساعت توسط نیروهای امنیتی فرودگاه بین المللی قاهره بازداشت شد تا پیش از خروج، وزارت کشور مصر مجوز خارج شدن وی را صادر کند.


گفتنی است «طارق الزمر» از زندانیانی بوده که پس از سقوط رژیم «حسنی مبارک» دیکتاتور سابق مصر از زندان آزاد شد. وی بلافاصله پس از آزاد شدن در گفت و گویی رسانه ای اعلام کرد که از حضور در عملیات ترور «أنور سادات» به هیچ وجه پشیمان نیست و از همین رو فورا به فعالیت حزبی خود به عنوان یکی از رهبران جنبش "الجماعه الإسلامیه" که گروه های جدا شده از جنبش اخوان المسلمین است، باز خواهد گشت.


در این تصویری از چهره «طارق الزمر» در زمان ترور «أنور سادات» دیده می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا