به گزارش یزدفردا :مدیرعامل مذکور که سابقه مدیرکلی در دولت دهم را داشته و پس از بازنشستگی بر مسند مدیرعاملی یکی از سازمان های ریر مجموعه خود تکیه زده است برای سال 92 مبلغ  55میلیون پاداش برای خود در نظر گرفته است.

حال این سئوال مطرح می شود "استاندار ،مدیران کل و معاونین استاندار و...در سال 92 چه میزان پاداش گرفته اند که در برابر این غارت علنی بیت المال سکوت پیشه نموده اند؟؟

آقای "خ" که مدیرعامل یک شرکت مرتبط با بخش مسکن می باشد درحالی 55 میلیون تومان پاداش برای خود در نظر گرفته است که راندمان کاری شرکت به مراتب پایین تر از مدیریت قبلی این سازمان بوده است.

و این داستان جالب تر می شود وقتی که بدانیم مدیرعامل قبل از ایشان با یک سناریوی از پیش نوشته شده ،پس از سفر احمدی نژاد به یزد با دستور شخص وزیر سابق مسکن به جرم حضور در جلسه ای که هرگز دعوت نشده بود و فعالیت سیاسی در یکی از ستادهای انتخاباتی در زمان انتخابات ریاست جمهوری نهم   ازکاربرکنار و ایشان پس از بازنشستگی  سکاندار مدیرعاملی این سازمان شدند و به نوعی مدیری اصولگرا جایگزین یه مدیر اصلاح طلب شده است!!

سوالاتی در مود این پاداش غیرمتعارف در اذهان عمومی مطرح است که انشالله مسئولین این سازمان اطلاع رسانی خواهند کرد و در صورت سکوت مسئولین اطلاعات تکمیلی پیرامون مدیریت این مدیر 55 میلیونی منتشر خواهیم کرد!!!

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا