رئيس پليس فتا استان بوشهر از شناسايي و دستگيري فردي که با ارسال تصاوير مستهجن در يکي از شبکه هاي اجتماعي مزاحم یک خانم جوان شده بود ، خبر داد.
،سرهنگ داريوش پورسعيد رئيس پليس فتاي استان بوشهر تصريح کرد: پليس فتاي استان بوشهر در پي شکايت خانم جواني مبني بر ايجاد مزاحمت فرد ناشناسي از طريق يکي از شبکه هاي اجتماعي موبايلي بلافاصله وارد عمل شد.
وي افزود: در بررسي هاي انجام شده توسط کاراگاهان مبارزه با جرائم سايبري مشخص شد؛ فرد مزاحم با ارسال تصاوير مستهجن و ضد اخلاقي به گوشي زن جوان قصد برقراري ارتباط غير اخلاقي با وي دارد که اين امر موجب به خطر افتادن کانون گرم خانواده آنها شده است.
رئيس پليس فتا استان بوشهر اظهارداشت: کاراگاهان اين پليس با توجه به حساسيت موضوع، بلافاصله تيم عملياتي تشکيل و و اقدامات خود را آغاز نمودند که در نتيجه متهم بلافاصله شناسايي و مشخص شد؛ پسر جوانی  از طريق يکي از شبکه هاي موبايلي با ارسال تصاوير مستحجن و فايل هاي صوتي اقدام به ايجاد مزاحمت نموده است.
سرهنگ پورسعيد در ادامه افزود: متهم کمتر از 24 ساعت شناسايي و به اين پليس انتقال داده شد که در بازجويي هاي اوليه منکر هرگونه جرمي شده ولي با شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و اظهارداشت: عليرغم اطلاع از متأهل بودن شاکيه به قصد رابطه ضد اخلاقي و دوستي با شاکيه اقدام به ارسال تصاوير مبتذل از طريق يکي از شبکه هاي اجتماعي موبايلي نموده بود.
رئيس پليس فتا استان بوشهر در پايان خاطر نشان ساخت: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سير مراحل قضايي تحويل مراجع ذيصلاح داده شد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا