به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، "ناصر دهقانی" در ابتدای این نشست یاد و خاطره همه شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: خون مطهر این شهیدان والامقام ضامن حفظ و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و نهال نوپای انقلاب را در برابرتوطئه های دشمنان و بدخواهان مصون کرد.

معاون فرماندار تفت با اشاره به برنامه های هفته دولت در شهرستان تفت به بهره برداری از بیش از 35 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: رویکرد برنامه های شهرستان تفت در هفته دولت ، رویکردی فرهنگی و هنری است.

وی با اشاره به شعار آرامش و امید برای بزرگداشت هفته دولت، آن را شعاری اصیل و شایسته ارزیابی کرد و گفت: آرامش کنونی در جامعه، می تواند بر وفاق و همدلی میان مردم و جریانات مختلف سیاسی بیافزاید و کشور عزیز ایران را امیدوارانه در مسیر رشد و تعالی روز افزون قرار دهد.

قائم مقام ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت همکاری همه دستگاهها در برگزاری هر چه مطلوب تر مراسمات هفته دولت را یادآور شد و گفت: ارائه دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم وظیفه ای قطعی و همگانی است و تنها به هفته دولت محدود نمی شود. وی افزود: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردهای دولت تدبیر و امید به روشنی برای مردم تشریح و تبیین شود .

در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا