به مناسبت سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به ایران، و با هدف گرامیداشت صبر و استقامت و ایثار و آزادگی آزادگان، مراسم تجلیل از یکی از استادان آزاده در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر، در این جلسه که ریاست دانشگاه و تعدادی از کارکنان حضور داشتند از آزاده سرافراز محمدرضا دهقانی اشکذری تجلیل شد.

بنابر همین گزارش، این آزاده غیور، به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداخت و گفت : دوران اسارت زیبایی های معنوی فراوانی داشت که از جمله آن ها می توان ، صفا ، صمیمیت ، فداکاری و مهربانی اسرا را نام برد.

دهقانی در شرح نحوه اسارت خود افزود : اینجانب سال 63 در حین عملیات بدر در سن 22 سالگی به اسارت نیروهای بعثی در آمدم و مدت 5 سال و 5 ماه اسیر بودم. وی در پایان گفت : مجموعه ای با عنوان «اسارت یا جلوه های ایثار و آزادگی» با موضوع خاطرات دوران اسارت خود را جمع آوری کرده ام و از مسئولین درخواست دارم حمایت خود را جهت چاپ آن دریغ ندارند . در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از این آزاده عاشق تجلیل شد. لازم به ذکر است تعداد آزادگان شهرستان اشکذر 13 نفر است که 12 نفر از آنها در قید حیات می باشند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا