به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، به مناسبت هفته دولت فرماندار و جمعي از مديران اين شهرستان با حضور در جمع مردم روستاي ارزانك به عنوان يكي از محرومترين روستاهاي شهرستان  از نزديك در جريان مسائل و مشكلات اين روستا قرار گرفتند.

"محمدعلي شاه حسيني " در جمع اهالي اين روستا با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريك هفته دولت اظهار داشت: تقارن هفته دولت با اولین سال فعاليت دولت تدبیر و امید فرصت مناسبي است تا خدمات و دستاوردهاي ارزنده يكساله دولت را براي مردم عزيز كه صاحبان اصلي انقلاب هستند تشريح و تبيين نمائيم

وي تاكيد كرد : برنامه هاي بزرگداشت هفته دولت با شعار راهبردی آرامش و امید مي تواند موجب شادابی و نشاط اجتماعی در جامعه گردد.

فرماندار اشكذر تاكيد كرد : الحمدلله در سايه برنامه ريزي و تلاش دولت تدبیر و امید در یکسال گذشته آرامش خوبي در فضاي سياسي و اقتصادي كشور حاكم شده است و هفته دولت در حقيقت فرصت خوبي برای انعکاس مطلوب و صادقانه خدمات دولت مي باشد.

اين مقام مسئول خطاب به مديران شهرستان اظهار داشت: رمز موفقيت شما در برابر بعضي از ناملايمات و نامهرباني ها دركارها، خدمت بيشتر و صادقانه به مردم و سعه صدر بوده و انتظار ميرود در اين مسير خطير كليه ادارات شهرستان با برنامه ريزي و برنامه محوري در راستاي تحقق اهداف و برنامه هاي دولت تدبير و اميد  نقش آفريني كنند.

در ادامه اين بازديد اهالي روستا به بيان مشكلات اين روستا پرداختند كه  جاده سازي، انتقال گاز، تامين آب آشاميدني و اصلاح مسير آب قنات روستا از مهمترين درخواست هاي آنان بود.

لازم به ذكر است روساي ادارات آبفار، برق، راه و شهرسازي و بنياد مسكن پاسخگوي مطالبات و درخواست هاي مردمي اين روستا بودند.














  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا