با حضور فرماندار، معاون فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان  جلسه هماهنگي برنامه ريزي درخصوص بزرگداشت هفته دولت درمحل فرمانداری شهرستان مهریزبرگزارشد  .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:" سید محمد رستگاری"  در جمع تعدادی از مسوولان این شهرستان که با هدف هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص هفته دولت برگزار شد افزود: مدیران دستگاه های اجرایی نباید دنبال بزرگ نمایی برنامه ها باشند.
وی ادامه داد: هفته دولت بهترین فرصت برای مسوولان اجرایی است که ارتباط خود را با مردم و رسانه های گروهی قوی کنند و صادقانه و شفاف عملکرد دولت تدبیر و امید را منعکس نمایند.
فرماندار مهریز از مسوولان اجرایی این شهرستان خواست تا در طول سال و به خصوص در محافل مختلف و بین آحاد مردم و همچنین روستاها حاضر شده و جوابگوی مردم باشند.
رستگاری ادامه داد: در طول هفته دولت امسال در شهرستان مهریز برنامه هایی اجرا می شود که صفر تا صد آن تکمیل شده باشد و بعد از افتتاح دیگر کاری از آن باقی نمانده باشد.
فرماندار مهریز از مسوولان خواست از مشارکت مردم در اجرای برنامه های مختلف بیشتر استفاده شود و از ارائه کارهای احساسی به شدت خودداری شود تا با اهداف دولت تدبیر و امید در مغایرت است.
رستگاری با اشاره به نقش خبرنگاران در انعکاس اخبار و گزارشات به مردم از مدیران اجرایی این شهرستان تقاضا کرد تا ارتباط قوی و شفاف با رسانه های گروهی داشته باشند چون مردم دوست دارند کارهایی که انجام می شود صحیح منعکس شود.
فرماندار مهریز با بیان اینکه شعار هفته دولت در سال جاری آرامش و امید  است از مسوولان خواست تا امید و آرامش را با بیان خود به جامعه و مردم منتقل کنند.
وی بر فضا سازی شهر بدون اسراف، سرکشی به روستاها، مستند سازی کارها و خدمات رسانی بیشتر به مردم تاکید کرد.

در این جلسه مسوولان اجرایی به بیان برنامه های خود در هفته دولت پرداختند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا