امام جمعه طبس بر لزوم عذرخواهی سازمان هواپیمایی کشور و شرکت سپاهان از مردم و بالاخص از خانواده‌های داغدار سانحه هوایی تهران - طبس تاکید کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های این هفته نمازجمعه طبس با تسلیت جان باختن جمعی از هموطنان و همشهریان در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - طبس گفت: سازمان هواپیمایی کشور و شرکت سپاهان باید از مردم و بالاخص از خانواده‌های داغدار عذرخواهی کنند.

امام جمعه طبس از مسئولان خواست مقصران احتمالی این سانحه را به عموم مردم معرفی کنند و افزود: از مردم به خاطر حضور باشکوه در مراسم تشییع، تدفین و عزاداری جان باختگان سانحه هوایی پرواز تهران- طبس و ارج گذاشتن به همنوع و همشهریان خود تشکر می کنم.

مهاجریان‌مقدم با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق‌(ع) زندگی آن معصوم را پر از فراز و نشیب خواند و گفت: ویژگی ها و درس های بسیاری در زندگی امام صادق (ع) وجود دارد که توجه و عمل به هر کدام از آنها می‌تواند از نشانه‌های عبادالرحمن به شمار آید.

وی یکی از نشانه های‌ انسان‌ با تقوا را چشم فروبستن از حرام و گناه برشمرد و افزود: استفاده بهینه از فرصت‌ها و توسعه دانش و علوم تنها یکی از درس‌هایی است که می‌توانیم از امام جعفر صادق (ع) فرا‌بگیریم.

روز صنعت دفاعی، هفته دولت، روز داروسازی، ولادت حضرت معصومه‌(س) و پیش رو بودن آغاز هفته کرامت از جمله مناسبت‌هایی بود که حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم امام جمعه طبس به آن‌ها اشاره کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا