معاون برنامه ریزی استاندار، در جلسه بررسی مشکلات برق شرکت های فولاد، خواستار تامین برق ۴ واحد از واحد های فولاد سازی شرکت شهرک های فولاد اشکذر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد رضا بابایی»، روز سه شنبه ۲۸ مرداد، در جلسه بررسی مشکلات برق شرکت های فولاد استان که در دفتر معاونت برنامه ریزی و بودجه استانداری برگزار شد، با ابراز نگرانی در خصوص شرایط کنونی شهرک های صنعتی فولاد، بر لزوم حل مشکلات واحد های فولاد شهرستان اشکذر تاکید کرد.
معاون برنامه ریزی استاندار، با بیان اینکه، باید زیر ساخت هایی از جمله آب و برق برای سرمایه گذاران فراهم شود، مشارکت شرکت برق منطقه ای را برای تامین برق واحد های فولاد متقاضی به طور کوتاه مدت خواستار شد.
بابایی ضمن ارایه پیشنهادی در خصوص اختصاص بودجه شهرستان به رفع این مشکل، اظهار امیدواری کرد که در صورت دریافت اعتبار، در اسرع وقت نسبت به تخصیص اعتبارات شهرستان اشکذر برای انجام این مورد اقدام شود.
بابایی با ابراز نگرانی از اینکه در آینده نیز با این مشکل مواجه خواهیم بود، از شرکت برق منطقه ای خواست که برای حل موقت مشکل برق واحد های فولاد سازی اشکذر، با شهرک های صنعتی مشارکت و برای تامین ۸ مگابایت برق از میزان درخواستی که ۱۸ مگابایت بوده است، اقدام کند.
در این جلسه که فرماندار اشکذر و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای نیز حضور داشتند، چالش های واحد های فولاد مستقر در شهرک صنعتی مطرح شد و در خصوص حل آنها تبادل نظر صورت گرفت.
همچنین با ابراز نگرانی از آمار رو به رشد بیماری هایی از جمله سرطان به ویژه در شهرستان اشکذر، به مخالفت با واگذاری زمین در شهرک های فولاد از اکنون به بعد اشاره شد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا