علي اشرفيان با اشاره به اجرای طرح اطلاحات ترافیکی شهر طبس در سال 93 اظهار داشت: خط کشی راه ها از علائم ترافیکی مهم محسوب می شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و وجود خط کشی ها بصورت عمودی و افقی در خیابان ها بسیار ضروری است و این مهم تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک دارد.

شهردار طبس تاكيد كرد: هدف از انجام خط کشی در خیابان ها و معابر سطح شهر فراهم آوردن محوری قابل رویت در طول شبانه روز و تسهیل در امر عبور و مرور رانندگان در این محورها ست و به همین جهت اجرای این عملیات با جدیت در دستور کار اجرایی مجموعه شهرداری طبس قرار گرفته است.

اشرفيان ضمن تقدير از همكاري پليس راهور طبس در انجام عمليات خط كشي و كنترل عبور و مرور، تصريح کرد: این خط کشی ها به طول 30 هزار متر و با اعتباري بالغ بر 500 ميليون ريال در بلوار هاي امام خميني(ره)، غدير، اميرالمومنين(ع)، ولايت، معلم، جوان، شهيد نواب صفوي، خرمشهر، امام رضا(ع)، شهيد عباسپور، شهيد باهنر و ادامه بلوار 15 خرداد تا ميدان شهيد جعفري ديهشك انجام شد.

شهردار طبس از واحد ترافيك شهرداري به منظور انجام عمليات اجرايي خط كشي معابر شهري در 6 روز تقدير كرد و گفت: برای جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک در ساعات تردد خودورها، یک تیم عملیاتی مشخص این خط کشی ها را در ساعات پایانی شب انجام دادند.

مسوول واحد ترافيك شهرداري طبس نيز از شروع عمليات بهسازي سرعت كاه هاي سطح شهر برابر با استانداردهاي پليس راهور خبر داد.

سيد عليرضا ميرزاده افزود: عمليات نصب علايم هشدار دهنده الكترونيكي و چراغ هاي جديد بازدارنده در سرعت كاه ها آغاز شده كه اولين سري آن در بولوار شهيد مطهري نصب گرديد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا