معاون برنامه ريزي و بودجه استاندار یزد در نشست تکریم و معارفه مدير كل دفتر آمار و اطلاعات استانداري كه در دفتر اين معاونت برگزار شد، با اشاره به اينكه دفتر آمار و اطلاعات استانداری در اين چند سال در موضوع هدفمندي يارانه ها،  سهام عدالت، سرشماري آمار و برنامه ريزي ها  موفق بوده است اظهار داشت: آمار يك پايگاه، منشاء و يك مبداء براي همه برنامه ريزيها است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد "محمد رضا بابايي" درنشست تکریم و معارفه مديركل آمار و اطلاعات استانداري كه شنبه 1 شهريورماه در دفتر معاونت برنامه ريزي و بودجه استانداري برگزار شد ، با گرامي داشتن ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريك هفته دولت گفت:  در اين معاونت قصه رفتن و آمدن نيست و در مجموع همه ما يك تيم اقتصادي هستيم و همه با همت و پشتكار براي رسيدن به هدف و بهبود اوضاع اقتصادي تلاش ميكنيم .
وي به فضاي دوستانه در اين معاونت اشاره كرد و اظهار كرد: " نمازي" در طول اين مسوليت با توانمندي هايي كه در ايشان وجود داشت توانست به وجه اقتصادي استانداري كمك كند و اميدوارم در سمت جديد موفق و مويد باشد.
 بابايي در ادامه با تشكر از پرسنل دفتر آمار و اطلاعات استانداری، به كارهای موفق  ارايه شده در اين دفتر اشاره كرد و گفت: دفتر آمار و اطلاعات استانداری در اين چند سال در موضوع هدفمندي يارانه ها، سهام عدالت، سرشماري آمار و برنامه ريزي ها موفق بوده است و اين يعني دفتر آمار استانداری يك پايگاه، منشاء و يك مبداء براي همه برنامه ريزيها است .
معاون برنامه ريزي و بودجه استاندار در پايان ضمن آرزوي موفقيت براي  "فخرالدين" به طرح سرشماري كشاورزي در استان  اشاره كرد و گفت : با توجه به تجربه همه همكاران و دوستان، اين طرح با موفقيت در بين كشاورزان استان  انجام خواهد شد.
گفتني است در پايان جلسه با اهداء لوح سپاس از سوی استاندار و معاون برنامه ريزي و بودجه ، از "نمازي" و "فخرالدين" تقدير بعمل آمد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا