کتابخانه های شهرستان یزد در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اقدام به برنامه ریزی برای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی نظیر تشکیل نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، تهیه بروشور از زندگینامه شهیدان رجایی و باهنر ، تهیه ونصب بنر و ارائه عملکرد کتابخانه ها نمودند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد به نقل از روابط عمومي اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان يزد محمد محسن رفیعی ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريك فرارسيدن هفته دولت افزود : اداره كتابخانه هاي عمومي يزد اقدام به برگزاري برنامه هاي مختلف فرهنگي طي هفته دولت در شهرستان يزد خواهد كرد.

وي اظهار داشت : عضویت نیم بهاء در کتابخانه های عمومی از تاریخ 2/6/93 الی 9/6/93، ، افتتاح بخش يزد شناسی در کتابخانه عمومی امام علی (ع)، برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس و مسابقات کتابخوانی،معرفی دستاوردهای دولت تدبیر و امید در زمینه کتاب و کتابخوانی به اعضا و مراجعین در قالب گزارش و بروشور ، تقدیر از رتبه های برتر کنکور که از اعضای کتابخانه ها بوده اند، شرکت مسئولین و کتابداران در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر از مهمترين برنامه هاي اين اداره در هفته دولت مي باشد.

رفيعي خاطر نشان كرد: اجرای طرح عضویت سراسری در کتابخانه های عمومی با صدور کارت رویش برای اعضا که امکان استفاده از تمام کتابخانه های عمومی کشور را برای اعضا فراهم می آورد نيز از ديگر برنامه هاي اين هفته مي باشد.

 رفیعی در پایان ابراز امیدواری کرد هفته دولت نمود فعالیتهای سالیانه کتابخانه های عمومی در طول سال باشد و این هفته فرصت مناسبی برای معرفی فعالیتهای کتابخانه برای جذب هر چه بیشتر شهروندان به فرهنگ مطالعه مفید باشد.

 

 ش


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا