معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با حضور در منزل خانواده شهید والامقام مناقبی فر با خانواده معظم این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، "محمدعلی طالبی" در این دیدار با تقدیر از صبوری و استقامت خانواده معظم شهید والامقام محمد علی مناقبی فر گفت: بسیار خرسندم که نخستین برنامه بزرگداشت هفته دولت با ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام و تجلیل از خانواده معظم شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی آغاز می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر تداوم راه متعالی شهدای والامقام ادامه داد: از مهم ترین رویکردها، برنامه ها و سیاستهای فرهنگی دولت تدبیر و امید توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی یاد همه شهیدان دولت به ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی داشت و ادامه راه آنان تاکید کرد.

فرماندار تفت نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حاصل جانفشانی و فداکاری های این والامقامان عنوان کرد و گفت: این مردان الهی با تقدیم جان عزیز خویش، امنیت پایدار و آرامش کنونی را برای مردم ایران اسلامی فراهم آورند و استقلال و عزت کشور را تضمین کردند.

"محمود زارع" با اشاره به اهمیت و جایگاه والای خانواده معظم شهداء، بر رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان تاکید کرد و گفت: خانواده معزز شهدای والامقام به فرموده امام راحل(ره) چشم و چراغ ملتند و صبوری و فداکاری این خانواده ها هرگز از یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران پاک نخواهد شد.

یادآور می شود شهید والامقام محمد علی مناقبی فر از کارمندان بنیاد شهید انقلاب اسلامی است که در منطقه عملیات جزیره مجنون و در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.   

شهرستان تفت امروز برای بهره برداری همزمان از بیش 35 طرح عمرانی و چندین طرح مهم فرهنگی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال، به عنوان اولین شهرستان، میزبان مدیران ارشد استانی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا