معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم بهره برداری از کتابخانه حضرت سیدالشهداء اسلامیه تفت بر توجه به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.

به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، "محمدعلی طالبی" در این مراسم که با حضور فرماندار،مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیرکل امور روستایی استانداری، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد ایجاد کتابخانه حضرت سید الشهداء اسلامیه را اقدامی ارزنده ارزیابی کرد و گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال"اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) راه اندازی این گونه پروژه های عمرانی فرهنگی در مناطق روستایی امیدوار کننده و امیدبخش است.  

طالبی با اشاره به ایجاد کتابخانه حضرت سید الشهداء اسلامیه توسط خیری، بر حمایت خیرین از توسعه عرصه های فرهنگی به ویژه عرصه کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.

قائم مقام ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان با بیان این که باید گام های بلندی در عرصه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداشته شود افزود: عمومیت بخشیدن به فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، موجب رشد و پویایی خواهد شد.

معاون استاندار یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، بر تداوم راه این والامقامان تاکید کرد.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان تفت نیز با گرامیداشت هفته دولت، گزارشی از روند ساخت و راه اندازی کتابخانه حضرت سید الشهداء اسلامیه ارائه کرد.

یادآور می شود کتابخانه سیدالشهداء اسلامیه با اعتباری بالغ بر 6000 میلون ریال از بودجه خیری احداث شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا