" محمد رضا بابایی" معاون برنامه ریزی استاندار یزد روز یکشنبه با حضور در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با " علی نمازی " مدیر کل جدید این اداره کل دیدار و گفت و گو کرد و در جریان مسایل و مشکلات آن قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، معاون برنامه ریزی استاندار یزد در این دیدار با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و  باهنر و تبریک به مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی، ظرفیت های اقتصادی این استان را خوب ارزیابی کرد.

" محمد رضا بابایی " گفت: باید با هسویی و هماهنگی تمامی بخش ها اقتصادی استان این پتانسیل ها  شناسایی و شکوفا شود.

وی با آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، بر همراهی همه بخش ها به خصوص بخش های اقتصادی با مدیریت دستگاه  اقتصادی استان تاکید کرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان هم با قدردانی از حضور معاون برنامه ریزی استاندار و هیات همراه گفت: همدلی و هماهنگی بین مدیران و مسئولان در راستای حرکت در مسیر رونق و شکوفایی اقتصادی استان شکل گرفته است.

" علی نمازی " اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با همفکری و تعامل با سایر بخش ها از تمامی پتانسیل ها برای بهبود شرایط اقتصادی استان  استفاده کنیم و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

طی روزهای گذشته و پس از انتصاب علی نمازی به عنوان مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیران و مسئولان دستگاهها و بخش های مختلف یزد با حضور در این اداره کل با وی دیدار کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا