چندی است به نقل از رییس شورای شهر بافق در تجمعی که چند روز بعد از پایان گرفتن اعتصابات قبلی، جلوی درب شورای شهر انجام گرفت، بیان شد که مقام معظم رهبری دستور توقف صددر صد خصوصی سازی شرکت سنگ آهن را صادر کردند. این ادعا، در روزنامه های محلی شهر، از جمله در افق کویر، به تفصیل بیان و تشریح شد. 

حسن تشکری، رئیس فعلی شورای شهر بافق، همچنین ابراز داشت: مسئولین استان از اجرای نامه معظم له امتناع ورزیدند. مسلم است که وی، ذهن همه مردم را به این نکته مشوش کرد که مگر میشود مسئولین استان و وزارتخانه، در قبال دستور دفتر مقام معظم رهبری، تا این جد بی تفاوت بوده و از همه بدتر ، از اجرای ان امتناع ورزیده باشند!!.

چندی پیش در سایت تدبیر بافق، مطلبی نوشته شد که در آن از مقامات مربوطه خواسته  شد صحت وسقم این خبر را تایید کنند و اگر خبر کذب است با کسانی که این دروغ را به دفتر رهبری نسبت داده و به قول معروف؛ برای تبرئه خود و رسیدن به منافع شخصی از شخص رهبری هزینه می کنند، برخورد قانونی شود. بدیهی است، چنین دیدگاه هایی که به دروغ مسایلی را به رهبری نسبت دهند، باعث کدورت ذهنی مردم، نسبت به معظم له خواهند شد. همانطور که اصل 44 ابلاغیه شخص رهبری به دولت است، نامه ای که رئیس شورای شهر بافق، از آن سخن می گفت، خود، به تنهایی نشاندهنده این بود که شخص رهبری، اولین ناقض این قانون بوده اند. از اینرو، این مسئله برای بسیاری از مردم، گیج کننده به نظر می رسید تا این که پیگیریها آغاز شد و شورای اسلامی شهر یکی از اعضای خود را به تهران فرستاد تاصحت موضوع مشخص شود. نکته جالب اینکه، وی پس از تحقیق و برگشت از تهران، اعلام داشت که وجود چنین نامه ای صحت نداشته و کاملاً تکذیب می شود.

در همین رابطه یک مقام آگاه در استانداری یزد که نخواست نامش فاش شود اظهار داشت: فلاحی، مسئول جعل اسناد حراست دفتر مقام معظم رهبری ، طی تماسی که با دفتر امام جمعه، فرمانداری واستانداری داشته است، به طور کلی  صدور چنین نامه ایی را تکذیب و مطالب مطروحه را کذب محض دانسته است.

 دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم بافق در مجلس نیز، در جمع کارگران شرکت وقتی از ایشان در مورد نامه مقام معظم رهبری سوال شد سه مرتبه گفت: دروغ است، دروغ است، دروغ است.

حال باید از کسانی که دارای شخصیت حقوقی هم بوده اند و ریاست شورای شهر بافق و رای مردمی را نیز یدک می کشیدند، پرسید: با انتشار اخبار دروغ وکذب، قصد به هم زدن اوضاع شهرستان را داشته اید؟ چرا و به چه قیمتی شما میخواهید به اهداف شخصی خود دست پیدا کنید؟ چرا با انتشار این اخبار دروغ میخواهید مردم را به نظام ورهبری بدبین کنید؟ چرا واقعیت را وارونه جلو میدهید؟ دنبال چه هستید؟

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا