مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی استان یزد از واحدها و بخش های مختلف این اداره کل بازدید کرد و در جریان روند کاری، مسایل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، " علی نمازی " در جریان این بازدید که معاونین نیز حضور داشتند بر خدمت رسانی بهتر و بیشتر، نظم و انضباط اداری و افزایش انگیزه و روحیه کار و تلاش تاکید کرد.

وی همراهی و همفکری مجموعه را در جهت تحقق  اهداف و برنامه های نظام و دولت خواستار شد وگفت: باید تمام تلاش خود را برای بهبود امور و خدمت به مردم به کار گیریم.

معاونان و مسئولان واحدها نیز در این بازدید گزارشی از عملکرد و روند کاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان را تشریح کردند.

اجرای سیاست ها و خط مشی ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، تنظیم خطی مشی و اداره امور سیاست های اقتصادی در چارچوب سیاست های اقتصادی و مالی کشور، نظارت بر حسن انجام امور مربوط به تحقیق و بررسی آثار و نتایج اقتصادی، نظارت در واریز درآمدهای عمومی در سطح استان، اعمال نظارت مالی از طریق ذی حسابان دستگاههای اجرایی و ارائه گزارش مالی از عملکرد درآمد استان و اعتبارات جاری و عمرانی به دبیر خانه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان از جمله وظایف و ماموریت های این اداره کل است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا