ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر"باحضور مدیرکل ورزش وجوانان استان یزد، فرماندار ابرکوه وجمعی از مسئولان دستگاههای  اجرائی شهرستان ابرکوه رئیس جدید اداره ورزش وجوانان ابرکوه معرفی شد.
 دراین آئین فرماندار ابرکوه گفت: شهرستان ابرکوه درحوزه ورزش  درجایگاه خوب استان قرار دارد.سیدنبی رسولی اظهارکرد: دراین شهرستان ۲۹ هیئت ورزشی در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند کخ دراین زمینه حدود چهار هزار نفر دراین رشته ها ساماندهی شدند.
وی افزود: از آنجائی که از روحیه ورزشی در مدیرکل ورزش وجوانان استان یزد اطلاع دارم  امیدوارم  دربحث مسائل ومشکلات ورزشی با حمایت و پشتیبانی در توسعه ورونق بخشی ورزش این شهرستان این شهرستان اهتمام ورزند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد هم ضمن آرزوی موفقیت برای  خاموشی رییس جدید که از نیروی سازمانی ورزش و جوانان و همچنین دارای تحصیلات ورزشی می باشد تصریح کرد: ابرکوه یکی از شهرهای توسعه یافته ورزشی است که ما برای کمک به این شهرستان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .این مقام ورزشی استان با اشاره به دوستی بیست ساله خود با فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: فرماندار ابرکوه برای کمک به امر ورزش اهتمام خاص خواهد داشت و اداره کل هم برای توسعه ورزش ابرکوه حمایتهای خود را خواهد داشت .قاسمی رییس سابق اداره ورزش و جوانان ابرکوه هم دراین مراسم به فعالیتهای ورزشی انجام شده درمدیریت خود پرداخت . رییس جدید اداره ورزش و جوانان ابرکوه در این آئین گفت تلاش می کنیم که با همکاری همه مسئولان و ورزش دوستان ورزش این شهرستان رو به رشد و توسعه باشد .درپایان مدیرکل ورزش وجوانان استان یزد طی حکمی خاموشی رابعنوان رئیس جدید ورزش و جوانان شهرستان ابرکوه منصوب واز از خدمات رییس سابق این اداره تقدیر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا