ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر"امام جمعه ابرکوه گفت : هفته  دولت فرصتی برای  تعمیق پیوند بین دولت و ملت است ودولت با تلاش وخدمات و زحمات خود برای مردم آینده ای روشنی برای ملت خواهد داشت .
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه با گرامیداشت سالروز شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: اجرایی کردن سند راه و چشم انداز 20 ساله تعیین شاخص ها در امر پیشرفت و عدالت واعمال سیاست های اقتصاد مقاومتی حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از تلاشهای دولت است .
وی گفت : دولت همچنین در ایجاد اشتغال و مهار تورم ، ارتقاء سطح فکر و فرهنگ دینی مردم،‌ مبازه با فقر و فساد و تبعیض وتوجه عملی به اجرایی کردن شعار سال اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری و ابراز کارآمدی در میدان عمل با اعمال سیاست های اقتصاد مقاومتی را سر لوحه کار خود برنامه های خود قرارداده است .
امام جمعه ابرکوه با تسلیت سالروز شهادت ششمین کوکب پر فروغ آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق(ع) به عموم شعیان جهان افزود: امام صادق  در سال 148 هجری در مدینه متولد شدند و مُسن ترین امام بودند و عمری بسیار با برکت را در پرتو نهضت علمی و فرهنگی و ترویج مبانی مکتب شیعی را پایه گذاری کردند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی با گرامیداشت سالروز شیخ الرئیس ابو علی سینا فرارسیدن روز پزشک به جامعه پزشکان
افزود: پزشکان محترم و زحمتکش واقعا" به مردم خدمت می کنند .
حسینی همچنین بااشاره به فرارسیدن روز صنعت دفاعی تصریح کرد: نقش مهم ومنحصر به فرد  وزارت دفاع و ساصد  را  در بی اثر کردن تحریم های دشمنان ارج می نهیم و به این عزیزان در کشور عرض خدا قوت داریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا