ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر" فرماندار ابرکوه گفت: دولت یازدهم با برنامه مدون و متنوع در بخشهای مختلف زمینه نشاط و امید را در جامعه ایجاد کرده است.
 سید نبی رسولی به مناسبت هفته دولت در جلسه شورای اداری شهرستان ابرکوه افزود: مردم داری، عدالت محوری، تحقق عدالت اجتماعی از اوصاف دولت تدبیر و امید است.
وی اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و فعالیتهای دولت به مردم و نسل های امروز جامعه است.
این مسوول با بیان اینکه دولت یازدهم در پیشبرد اهداف دولت شهید رجایی تلاش می کند، اضافه کرد: دولت تدبیر وامید ارتقا و ترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با الهام گرفتن از منویات مقام معظم رهبری در سرلوحه کار خود دارد.
رسولی، از مسوولان دستگاههای اجرایی خواست خدمات و فعالیتهای دولت را برای اطلاع مردم به رسانه ها اعلام کنند.
امام جمعه ابرکوه نیز در این جلسه گفت: شهیدان رجایی و باهنر اثرات بارز و ماندگاری در آسمان انقلاب از خویش به یادگار گذاشتند.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: شهدای گرانقدر دولت ستاره های پرفروغ آسمان سیاست و دیانت هستند که در بحث عینیت بخشی به نظام سیاسی و دینی نقش آفرین بودند.
وی تاکید کرد: به خاطر رمز کارآمدی دولت حمایت همه جانبه خود را از فرماندار و همه زحمت کشان دولت اعلام می کنم و انتظار داریم دولتمردان در جهت استمرار بخشی به نظام و انقلاب اسلامی سرفصل های مشخص شده را در نظر گرفته و در راستای آن حرکت کنند.
شهرستان ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری غرب یزد واقع است










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا