به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر، به مناسبت هفته دولت نشست هم انديشي فرماندار  با اصحاب رسانه اين شهرستان برگزار شد.

"محمدعلي شاه حسيني" در اين نشست با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريك هفته دولت و روز كارمند اظهار داشت:  این شهدای بزرگوار اسوه اخلاق، تقوی، از خود گذشتگی و ایثار بودند که برای همه سرمشق و الگوی خدمت به مردمند

فرماندار اشكذر اظهار داشت:  سالگرد استقرار دولت تدبیر و امید در بیست و چهارم خرداد فرصتی دست داد که بیش از آغاز هفته دولت به انعکاس خدمات دولتمردان بپردازیم
وي افزود: در طول یک سال گذشته تدابیر خوب دولت و کارگزاران نظام باعث شد تا حد زیادی از امید در جامعه زنده شود .

شاه حسيني در ادامه به نقش اصحاب رسانه در توسعه و پيشرفت اشاره كرد و گفت: انتظار داريم به دور از اختلافات و با بيان تفاوت ها مسير توسعه همه جانبه شهرستان فراهم گردد.

فرماندار اشكذر نیاز امروز شهرستان را همدلی و هنوایی و پرهیز از اختلافات بین مناطق عنوان کرد و افزود: برای پیشرفت باید هم صدا و همنوا شویم.

اين مقام مسئول با تشريح خدمات دولت در شهرستان گفت: در هفته دولت دهها پروژه با اعتباري بالغ بر 670 ميليارد ريال به بهره برداري خواهد رسيد.

فرماندار اشكذر تصريح كرد: عمده این طرح‌ها از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف صنایع فولادی، واحد پرورش طیور، واحدهای گلخانه ای، طرح‌های عمران شهری و روستایی و حوزه‌های فرهنگی است.

شاه حسيني در ادامه اين نشست خبري به چالش هاي اساسي شهرستان اشاره كرد و گفت: آلودگي زيست محيطي به عنوان اصلي ترين مشكل و چالش شهرستان نيازمند توجه جدي مسئولان استاني مي باشد.

شاه حسینی با بيان صنعتي بودن منطقه اشكذر افزود:  باید برای کاهش آلایندگی واحدهاي صنعتي و توليدي  و استقرار صنایع پاک در این شهرستان تدبیر شود که یکی از سیاست‌های فرمانداری نيز تحقق این مهم است.

این مسئول يكي ديگر از مشكلات شهرستان در حوزه بهداشت و درمان  را مطالبه مردم در راستاي ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی ذکر كرد.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان در ادامه به  فاز اجرايي شدن سند توسعه و چشم انداز شهرستان اشاره كرد و گفت: 14 سیاست مهم در قالب سند توسعه و چشم انداز برای شهرستان تصمیم گیری شده است که مباحث مربوط به َآلایندگی زیست محیطی و توسعه صنایع پاک به ویژه صنعت گردشگری مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با تاكيد بر جايگاه ويژه پرورش اسب در اين شهرستان تاكيد كرد: منطقه اشكذر قطب پرورش اسب در کشور است از این رو ایجاد دهکده بزرگ سوارکاری را در کنار باشگاه‌های پرورش اسب اشکذر مد نظر داریم.

پرسش و پاسخ خبرنگاران بخش دوم اين نشست خبري بود.

بخش دوم اين نشست خبري متعاقبا اعلام مي گردد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا