به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر به نقل از دبيرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت اين شهرستان، "محمد علي شاه حسيني" به مناسبت آغاز هفته دولت با تعدادي از خانواده معزز شهداي كارمند ديدار و اداي احترام كرد.

فرماندار اشكذر در ديدار با خانواده شهيد "عسگري" از شهداي كارمند مخابرات با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و با هنر و ساير شهداي دولت اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي ثمره خون پاک شهداست شهدايي که جان خويش را براي احياي نظام اسلامي فدا کردند.

شاه حسيني به افتخارآفريني شهيدان و ايثارگران اشاره و تصريح كرد: رمز پيروزي اين بزرگواران در نبرد با دشمنان اخلاص در عمل و جهاد در راه خدا بود.

فرماندار اشكذر در ديدار با مادر شهيد " حجت الاسلام محمدحسين افتخاري" از شهداي آموزش و پرورش گفت: دست تمامي پدران و مادران را مي بوسم.

شاه حسيني با قدرداني از صبر و استقامت اين مادر شهيد افزود: نيازمند دعاي خير والدين شهدا هستيم.

اين مقام مسئول همچنين در ديدار با خانواده شهيد "رعيت" از شهداي كارمند آموزش و پرورش گفت: خانواده های معظم شهدا با صبر و بردباری خود عزت و سربلندی را به نظام جمهوری اسلامی ارزانی داشتند.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان تصريح كرد: بهره مندی از رهنمودهای خانواده شهدا و دعای خیر مادران شهدا موجب پیشرفت در کارها و حرکت سریع در خدمتگزاری به نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا