امام جمعه اشكذر: تضعيف دولت به طرق مختلف پسنديده نيست.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري اشكذر به نقل از دبيرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت اين شهرستان، فرماندار ، كارمندان و كاركنان فرمانداري اشكذر به مناسبت هفته دولت با امام جمعه مركز شهرستان ديدار و گفتگو كردند.

"حجت الاسلام و المسلمين طالبيان" در اين ديدار با گرامي داشت يادو خاطره شهيدان رجايي و باهنر  و تبيرك هفته دولت اظهار داشت: شهيدان رجايي و باهنر زينت بخش نظام مقدس جمهوري اسلامي مي باشند.

امام جمعه اشكذر به نامه اميرالمومنين(ع) به مالك اشتر اشاره كرد و گفت: مسئولين نظام با استناد به اين نامه شايسته است از منت گذاري به مردم بواسطه احسان و نيكي، زياده روي و زياده گويي از كارهاي انجام شده و بزرگ نمايي آنها و خلف وعده پرهيز نمايند.

طالبيان در ادامه به حمايت هاي مقام معظم رهبري از دولت هاي مختلف  اشاره كرد و گفت: عليرغم ديدگاه هاي متفاوت ايشان همواره از دولت ها حمايت كرده و امروز نيز به تبعيت از ايشان وظيفه همه حمايت از دولت مي باشد.

وي انتقاد سازنده و دلسوزانه را حق همه دانست و تصريح كرد:  تضعيف دولت به طرق مختلف پسنديده نيست.

در ابتداي اين ديدار فرماندار اشكذر با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر و تبريك هفته دولت به تشريح خدمات دولت در شهرستان پرداخت.

"محمدعلي شاه حسيني" گفت: تصميم گيري ها در شهرستان بر مناي خرد جمعي و بهره گيري از نظرات افراد صاحب نظر و نخبگان شهرستان مي باشد.

وي به فاز اجرايي سند توسعه و چشم انداز شهرستان اشاره كرد و گفت: در اين راستا 14 طرح به عنوان خروجي سند و مبناي سياست گذاري ها و برنامه ريزي هاي كلان شهرستان مدنظر قرار گرفته است.

فرماندار اشكذر به بهره برداري از دهها طرح و پروژه در هفته دولت با اعتباري بالغ بر 670 ميليارد ريال اشاره كرد و گفت: اين طرح ها در زمينه هاي فرهنگي، كشاورزي، ورزشي، صنعتي و ... افتتاح خواهد شد.

اين مقام مسدول به مسائل زيست محيطي شهرستان به عنوان يكي از مطالبات به حق مردم اشاره كرد و گفت: به دنبال استقرار صنايع پاك در شهرستان هستيم كه در اين راستا احداث منطقه ويژه اقتصادي غذا و دارو در اولويت قرار دارد.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان در پايان نقد منصفانه را موجب پيشرفت عنوان كرد و گفت: اگر در طول مدت انتصاب اينجانب به عنوان فرماندار شهرستان هرگونه كوتاهي مشاهده شده است از همه مردم عذرخواهي ميكنم.

 

 
 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا