ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر "
جلسه  در سالن جلسات شورا با تلاوتی چند از کلام الله مجید آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ابرکوه يكي از هدفهاي اصلي شهرداری ،جلب رضايت مشتريان و ارباب رجوع از طريق ارايه خدمات، با كيفيت مطلوب است.
در ابتدا شهردار در خصوص تکریم ارباب رجوع گفت: در نظام اداري و اجرايي رضايت مردم از خدمات دستگاههاي دولتي يكي از شاخصهاي اصلي سنجش كار آمدي و رشد و توسعه مي باشد و مؤلفه هايي از قبيل سرعت، صحت و دقت در انجام كار مراجعان ،چگونگي رفتار و برخورد با  ارباب رجوع واطلاع رساني مناسب عواملي هستند كه موجب رضايتمندي مراجعين مي شود.
وی از کلیه کارکنان خواست به منظور ايجاد ساز وكارهاي لازم در ارايه خدمات و برخورد مطلوب و مؤثر به مردم و مراجعان با هدف رضايتمندي ارباب رجوعان شهرداری ، برنامه ارتقاء و حفظ كرامت در شهرداری به عنوان يكي از برنامه هاي مهم منظور گردد.
احادیث فراوانی در خصوص احترام به مردم و راه انداختن کار مردم موجود است . امام صادق علیه السلام : جواب نامه دادن واجب است مانند جواب سلام دادن ، و آنکس که آغاز بسلام کند بخدا و رسولش نزدیکتر است. ( اصول کافى جلد ۴ صفحه 496)
کلیه کارکنان یکی پس از دیگری مشکلات شهر و پیشنهادات خود را ارائه نمودند، مهندس اسدی مسئول دفتر فنی شهرداری گفت شهر ابرکوه در مسیل سیلاب مناطق شمالی فارس قراردارد و از طرف دیگر از بین رفتن باغات و قنوات در بافت قدیم، سیستم سنتی دفع آبهای سطحی شهر را مختل نموده است، وی وضعیت شهر ابرکوه را در این مورد بحرانی اعلام کرد و افزود آسیب های فراوانی متوجه شهر ابرکوه است.
مهندس اسدی با بیان اینکه شهرداری تا کنون موفق به اجرای کانال دفع آبهای سطحی شهر شده ابراز امیدواری کرد در صورت تامین بودجه معضلات اصلی شهر مرتفع گردد . 
معهندس اسدی در ادامه در مورد  مخزن تأخیری سیلاب شهر واقع در انتهای خیابان شهید باهنر توضیحاتی مطرح نمود و خواستار حفاظت حریم آن در مقابل ساخت و سازهای غیرمجاز شد .
محمدرضا معماریان در خصوص زیباسازی و پیاده رو سازی شهر  پیشنهاداتی را مطرح نمود، سپس معاون شهردار پاسخگوی سئوالات پرسنل شد.
روابط عمومی شهرداری

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا