فرماندار تفت به اتفاق معاون فرماندار، بخشدار گاریزات و مسئولان شهرستانی و محلی با حضور در شورای اداری این بخش که در محل بخشداری تشکیل شد به بررسی مسائل و مشکلات این بخش پرداخت.

به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، "محمودزارع" در ابتدای این نشست با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، پیشاپیش روز کارمند را به همه کارکنان خدوم و متعهد استان به ویژه کارمندان فعال و سختکوش شهرستان تفت تبریک گفت.

فرماندار تفت با اشاره به سرنگونی ذلت بار پهباد رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این رویداد به روشنی نشان دهنده قدرت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است که به برکت خون مطهر شهدای والامقام و سختکوشی و توانمندی نیروهای شجاع مسلح کشور به دست آمده است.

وی افزود: توان دفاعی کشور به نحوی است که حتی قدرت های بزرگ نیز جرات کوچک ترین تعرض به خاک مقدس ایران را ندارند.

زارع در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که هفته دولت فرصت ارزشمندی برای معرفی دستاوردها و اقدامات عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم شریف است ادامه داد: همه مسئولان باید در این رابطه جدیت داشته باشند و همه توان خود را برای تبیین دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید طی یکسال گذشته به کار گیرند.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت با بیان این که نماز سیاسی عبادی جمعه از جایگاه مهم و والایی در بین مردم بخش های مختلف برخوردار است ادامه داد: لذا بخشداران با حضور مستمر در نمازجمعه های بخش خود به تشریح دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی بپردازند.

زارع با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در سال گذشته گفت: خوشبختانه و به لطف حضرت دوست و حمایت های کریمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) دستاوردهای مهمی طی سال گذشته با فعالیت دولتمردان در حوزه های مختلف به دست آمد که تبیین درست و دقیق آن می تواند جریان امیدبخشی را در جامعه بدمد.

فرماندار تفت افزود: گشایش عرصه های فرهنگی و هنری و ایجاد آرامش در همه بخشها و امیدافزایی در بین مردم نیز از دیگر دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید است که باید به آنها پرداخته شود.

زارع با بیان این که با اقدامات زیربنایی صورت گرفته، افق روشن و امیدبخشی پیش روی کشور گشوده شده است ادامه داد: با همراهی همه مسئولان و مردم انشاالله کشور با شتاب بیشتری به سمت قله های عزت و کرامت حرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به برنامه های شهرستان تفت در هفته دولت گفت: دیروز به طور همزمان از 35 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال بهره برداری شد که بهره برداری از مخزن ذخیره آب تفت، افتتاح خیابان طرق الرضا، بهره برداری از کتابخانه حضرت سید الشهدای اسلامیه همزمان با اجرای طرح صدور کارت رویش در تفت و بهره برداری از آسفالت خیابان شهید عباس زارع سخوید از مهم ترین پروژه هایی بود که  با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به بهره برداری رسید.

بخشدار گاریزات نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به ارائه گزارشی از اقدامات و پروژه های این بخش در هفته دولت پرداخت.

"مهدی حاج حیدری" با بیان این که بخشداری تازه تاسیس گاریزات و کهدوئیه نیازمند توجه بیشتر مسئولین برای رفع نیازمندی ها دارد گفت: بخش گاریزات و کهدوئیه با توجه به قابلیت ها و توانمندی های بالا در بخش های مختلف می تواند به یکی از مناطق مطرح در استان تبدیل شود.

در ادامه این نشست برخی از اعضای شورای اسلامی گاریزات به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا