به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت، "محمودزارع" با بیان این که هفته دولت فرصت مناسبی است تا مسئولان در بخشهای مختلف گزارشی از عملکرد خود را به مردم ارائه کنند افزود: شهرستان تفت از 25 مردادماه امسال میزبان مقامات کشوری برای بهره برداری از پروژه های مهمی همچون باغ صدری و تقاطع راهداران بود.

فرماندار تفت با ارائه گزارشی از بازدیدهای مدیران ارشد شهرستان از مناطق مختلف شهرستان اظهار داشت: در هفته دولت 35 پروژه عمرانی و چندین پروژه فرهنگی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در شهرستان تفت به بهره برداری می رسد که امیدوارم زمینه ساز رونق همه حوزه ها باشد.

زارع با بیان این که تلاش شده اعتبارات عمرانی در همه مناطق مختلف شهرستان به صورت عادلانه و یکسان تخصیص داده شود ادامه داد:  تخصیص اعتبارات بر اساس نظر بخشداران و دیدگاه های کارشناسی در خصوص نیازها و مسائل هر منطقه صورت گرفته است.

وی افزود: ملاک و نظر دولت خدمتگزاری صادقانه و بی وقفه به مردم است و مسئولان شهرستان تفت نیز تمام توان خود را برای خدمت خالصانه به مردم به کار گرفته اند و انشاالله به لطف خدا این روند همچنان تداوم خواهد یافت.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت با بیان این که دولت تدبیر و امید در سال اول فعالیت خود، دستاوردهای مهمی را در حوزه های مختلف داشته است اظهار داشت: توجه به عزت و کرامت ایرانی در عرصه های بین المللی در کنار دفاع مردانه از حقوق ملت ایران به ویژه در زمینه فعالیت صلح آمیز هسته ای، کنترل تورم و خارج کردن کشور از شرایط رکود، گشایش در عرصه های فرهنگی و هنری، اجرای طرح عظیم تحول سلامت و از همه مهم تری جاری کردن روح امید و آرامش در بخش های مختلف در سراسر کشور دستاوردهای مهمی است که سایه الطاف الهی، حمایت های کریمانه رهبر انقلاب(مدظله العالی) و تلاش بی وقفه دولت مردان حاصل شده است.

فرماندار تفت در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، روز کارمند را به همه کارمندان عزیز و خدوم شهرستان تفت تبریک گفت.

در ادامه این نشست بخشدار نیر با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در این بخش پرداخت.

"علی دهقان نیری" با اشاره به نیازها و مشکلات بخش نیر، خواستار توجه خاص و ویژه برای رفع مسائل و مشکلات این بخش شد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا