به مناسبت هفته دولت و روز كارمند، از برترين هاي ورزشي سال 92 شركت توزيع نيروي برق استان يزد تجليل شد.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد مهندس محمدرضا صحتي ، مديرعامل اين شركت در جمع برترين هاي ورزشي توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن را  به دلیل آثار سودمندی ، لازم و حیاتی برشمرد و گفت :  فعالیت های بدنی علاوه بر افزایش بنیه و قدرت بدني انسان ، توان تحمل در سختی ها و رويارويي با اضطراب هاي شغلي ومحيطي را افزايش مي دهد.

وي با بيان اينكه ‌بستر مناسبي براي ارتقاء ورزش در شركت فراهم است خاطرنشان كرد: با فعاليت كميته هاي متعدد ورزشي و ايجاد امكانات رفاهي در حوزه ورزش ، هرساله شاهد ارتقاء همكاران در صحنه هاي مختلف ورزشي هستيم.

مهندس صحتي  به  تأثیر مطلوب ورزش بر روح و روان و شخصیت اجتماعی افراد اشاره داشت و گفت :  انجام فعالیت های بدنی یکی از بهترین راه های برخورد با تنش های روزانه و كاهش استرس های زندگي است.

اين مقام مسئول در صنعت برق فرد گرایی و انزواطلبی را خلاف روحيه ورزش كاري و اخلاق ورزشي دانست و افزود:  ورزش، موجب گسترش روابط گروهی  و تقویت روح جمع‏ خواهی افراد شده و زمينه را براي مشاركت در طرح هاي استراتژيك سازمان فراهم مي كند.

وي گسترش حس یکرنگی و همگرایی در افراد را نتيجه مشاركت در فعاليت هاي ورزشي برشمرد و اظهار داشت : اميدوارم با توجه به آثار و بركات ورزش، همكاران  شركت ، وقت و توان بيشتري را به اين مقوله مهم اختصاص دهند.

پس از سخنان مديرعامل ، مهندس آرش نواب ، دبيركميته ورزش نيز در سخناني به تشريح فعاليت هاي ورزشي در سال گذشته پرداخت و برنامه هاي آتي كميته ورزش را متذكر شد.  


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا