عباسعلی رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد با حضور در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با علی نمازی مدیر کل این اداره دیدار و گفت و گو کرد و در جریان سیاست ها ، برنامه ها، مسایل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد در این دیدار  با گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان  رجایی و باهنر، توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را فرصتی ارزشمند برای مسئولان دانست و بر بهره گیری از این فرصت تاکید کرد.

" عباسعلی رضایی " ضمن تبریک به علی نمازی مدیر کل جدید امور اقتصادی و دارایی، وی را فردی پرتلاش، مدیر و توانمند توصیف و برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

" علی نمازی " مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با ارائه گزارشی از برنامه ها و سیاست های کاری خود برای بهبود وضعیت اقتصادی استان از  حضور مقامات ، مسئولان  و مدیران کل استان طی روز های گذشته در این اداره کل قدردانی کرد و این حضور را نشانه تعامل و فرصتی مناسب  برای پیشرفت امور و دستیابی به اهداف و برنامه ها خواند.

طی روزهای گذشته و پس از انتصاب مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان، معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون برنامه ریزی استاندار و مدیران و مسئولان دستگاهها و بخش های مختلف و همچنین فعالان اقتصادی یزد با حضور در این اداره کل با علی نمازی دیدار کردند


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا