فرماندار يزد در مصاحبه با برنامه نسيم صبح اهم اقدامات انجام شده در شهرستان يزد در مدت يكسال گذشته را تشريح كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌محمود شاكري شمسي دراين مصاحبه ضمن گراميداشت ياد و خاطره تمامي شهدا به ويژه شهيدان رجايي و باهنر و تبريك هفته دولت از حمايت هاي بي دريغ مردم از خدمتگزاران خود و نيز اقدامات صورت گرفته توسط صدا و سيماي مركز يزد در زمينه اطلاع رساني درهفته دولت سالجاري تقدير و تشكر كرد.

فرماندار يزد با بيان اينكه در طول يكسال گذشته اقدامات خوبي از سوي دولتمردان انجام شده است افزود: در استان و به تبع آن شهرستان يزد بحث تأمين آب و مديريت بهينه مصرف آب يكي از موضوعاتي بود كه مورد توجه جدي مسئولان قرار گرفت و  و در اين خصوص اقداماتي نظير حفر و تجهيز 11 حلقه چاه ، ذخيره سازي،‌تعويض شبكه هاي فرسوده،‌ جداسازي آب شرب از آب فضاي سبز انجام شده است.

وي با اشاره به اينكه در يكسال گذشته توجه ويژه اي به بافت تاريخي يزد و توسعه مقوله گردشگري شده است اظهار داشت: بنابر آمارهاي موجود خوشبختانه در سه ماه سال 93 نسبت به مدت مشابه سال گذشته  4 برابر جذب گردشگر خارجي داشتيم كه در اين بين استان يزد در سطح كشور و شهرستان يزد نيز در سطح استان رتبه ي اول در زمينه جذب گردشگر خارجي را كسب نموده است.

شاكري شمسي با بيان اينكه موضوع فضاي سبز و پاركها يكي از درخواست ها همشهريان عزيز مي باشد خاطر نشان كرد: اقدامات خوبي در زمينه توسعه فضاي سبز صورت گرفته كه مي توان به احداث 7 پارك در شهرهاي شهرستان اشاره كرد.

فرماندار يزد تصريح كرد: با تلاش مجموعه شهرداران 3 پارك در هفته دولت به بهره برداري خواهد رسيد.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان اعلام كرد: در اين هفته همچنين عمليات اجرايي فاز دوم كمربند سبز حاشيه شهر با اختصاص 30 ليتر بر ثانيه از آب پساب نيز شروع خواهد شد.

شاكري شمسي با اشاره به اينكه دولت يازدهم به بحث بهداشت،‌سلامت و بيمه هاي اجتماعي تأكيد دارد گفت: خوشخبتانه در شهرستان نيز همگام با سياستها دولت اقدامات خوبي صورت گرفته است.

وي اظهار داشت: موضوع توجه خاص به بيمه هاي روستايي و عشاير نيز از اقداماتي است كه مورد توجه مسئولان بوده و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفته است.

افتتاح رسمي سه تقاطع غير همسطح شهر يزد، پنج بلوار و خيابان، زير سازي و آسفالت و حفر 130 مورد چاه جذبي از مهمترين اقداماتي است كه در حوزه عمران شهري صورت گرفته است.

شاكري شمسي گفت: در طول يكسال گذشته 150 هزار متر مربع از اراضي كه تصرف شده بود با تلاش دستگاههاي ذيربط رفع تصرف شد.

فرماندار يزد در پايان گفت: در هفته دولت در شهرستان يزد بالغ بر 86 پروژه در زمینه های عمراني ، كشاورزي، منابع طبيعي و آبخيزداري، فرهنگي، بهداشتي – درماني ،‌عمران شهري، مخابراتي و صنعتي با اعتباري بالغ بر دويست و سي و سه ميليارد تومان به بهره برداري خواهد رسيد.  


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا