فرماندار به اتفاق مدیران ارشد شهرستان تفت به صورت گروهی در سومین سفر خود به بخش های مختلف شهرستان برای بهره برداری از چند پروژه عمرانی و دیدار با مردم راهی برخی از روستاهای بخش مرکزی تفت شدند.

ادای احترام مسئولان شهرستان تفت به مقام شهدای والامقام با حضور در گلزار شهدای اسلامیه

فرماندار تفت و جمعی از مسئولان شهرستان در آغاز سفر به برخی از مناطق بخش مرکزی تفت با حضور در گلزار شهدای روستای اسلامیه به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

به گزارش ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، "محمود زارع" در این مراسم با تجلیل از رشادت ها و ایثارگری های شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم رشید ایران اسلامی با تقدیم عزیز ترین فرزندان خود در مسیر آرمان های متعالی اسلام ناب محمدی(ص) نشان دادند فرهنگ حسینی و عاشورایی در عمق وجودشان ریشه دارد.

فرماندار تفت با تاکید بر تداوم راه شهدای والامقام گفت: راه متعالی و الهی این سروهای کرامت و آزادی، راه رستگاری و سعادت است و تداوم آن، سعادت دنیوی و اخروی ملت رشید ایران را به دنبال خواهد داشت.

زارع با اشاره به ضرورت ساماندهی گلزار شهدای والامقام اظهار داشت: گلزار شهدای والامقام باید با هنرمندی و سرعت لازم ساماندهی شود چرا که یکی از مطالبات مردم به ویژه در مناطق روستایی ساماندهی گلزارهای شهداست.

لازم به یادآوری است با دستور فرماندار تفت و مشارکت شوراهای اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره راه و شهرسازی مقرر شد سه گلزار شهید در بخش های مرکزی، نیر و گاریز ساماندهی شوند.

دیدار با خانواده معظم شهدای والامقام

فرماندار تفت همچنین با خانواده معظم شهیدان شهیدی، طالعی و ابوطالبی دیدار و به مقام این شهدای والامقام ادای احترام کرد. زارع در این دیدارها از رشادتها و صبوری های خانواده معظم شهدای تجلیل کرد.

افتتاح مجموعه دینی فرهنگی قاری آباد

مدیران ارشد شهرستان در ادامه با حضور در روستای مزرعه آخوند از مجموعه دینی فرهنگی قاری آباد این منطقه دیدن و آن را به صورت رسمی افتتاح کردند.

این مجموعه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال از محل اعتبارات خیری ایجاد شده است.

بهره برداری از گلخانه سبزی و صیفی علی پور

فرماندار تفت سپس با حضور در روستای حجت آباد، گلخانه سبزی و صیفی علی پور را افتتاح کرد.

این مجموعه کشاورزی در زمینی به مساحت 3850 متر مربع و مساحت کشت شده 3000 مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال ایجاد شده و در هر دوره کشت، 50 تن تولید محصول دارد.

 

 hفتتاح پروژه های عمرانی در همت آباد و سعد آباد

فرماندار تفت در ادامه این سفر، به اتفاق مدیران دستگاههای اجرایی تفت با حضور در روستاهای همت آباد و سعد آباد از پروژه های بهسازی و آسفالت در این مناطق روستایی بهره برداری کرد.

زارع همچنین از مجموعه تولیدی کارگاه قالی بافی عتبات عالیات بازدید و آن را به طور رسمی افتتاح کرد.  

خوشحالی مردم مناطق محروم از حضور گروهی مدیران ارشد شهرستان و بررسی اصلی ترین مسائل و مشکلات آنان در منطقه، در سفرهای منطقه ای فرماندار مشهود بود.   










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا