علیرضا پویافر

علیرضا پویافر: در هنگام عیادت از بیماری که چند روزیست سکته خفیفی را رد کرده و در بیمارستان بستری است دیدن لپ تاپ و تجهیزات اتصال به شبکه اینترنت  شگفت انگیز است اما اگر این بیمار آقای حسین جلالی دوست داشتنی مدیرپایگاه اینترنتی یزد فردا باشد، داستان می توان جور دیگری باشد.


فرصتی پیش آمد تا با اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای یزد،  منصور ندافیون ریاست سازمان،  مهدی لسان صدق دبیر سازمان و حسین تقوایی به دیدار سردبیر خوش اخلاق و محبوب وبسایت محلی یزدفردا بروم.
اتاق مملو از اعضای خانواده و دوست داران جلالی عزیز بود که برای عیادت و همدلی با وی   آمده بودند.
 آنچه در نگاه اول، به چشممان خورد، لپ تاپ و تجهیزات اتصال به اینترنت بود که در کنار تخت وی گذاشته شده بود البته  وی با فروتنی آن را مورد استفاده همراهانش دانست.
به خود اجازه ندادم به احترام و حرمت فضای خانوادگی و خصوصی  از این صحنه درس آموز تصویری بگیریم اما امیدوارم که عکس گرفته شده منتشر گردد.


سالهای مدیدیست که پس از انتشار خبر  فاجعه انفجار فولاد، این وبسایت  محبوب را دنبال می کنم وبسایتی که بدون حتی یک روز تعطیلی و وقفه خبرهای یزد و ایران را منتشر میسازد وبسایتی که به قول دوست عزیزی، یزدیهای بسیاری را با خبر در فضای مجازی آشنا  کرد.
نمی دانم این  درد دل  انتشار گردد اما باید تاکید کنم جلالی دوست داشتنی، یکی از اعضای خانواده رسانه ای ایرانی است خانواده ای که  عاشق ایران و ایرانیان هست و فراتر از عمر و سرمایه، آبروی خود را وسط گذارده  تا چشم بیدار جامعه باشد تا شاید بتوانند صدای مردم را به گوش مسوولین برساند.
 سردبیر یزدفردا با وجود بیماری وخستگی ناشی از فضای بیمارستان، بازهم  فعالیتهای و تعاملات وبسایت یزدفردا دنبال و پی گیری می کند، شاید برخی انتقاد کنند که این حرکت برای وی خطرناک و غیرمنطقی است اما تا در جایگاه  وی نباشی به عنوان یک عاشق نمیتوانی درک کنی که مرور خبرهای وبسایتی که تمام ثانیه دقیقه و روز و  سالها عمرت را گرفته است از هر دارویی آرامش بخش تراست.
امیدوارم که به زودی بهبودی کامل یابد تا با جسم و تن سالم بازهم گروه یزدفردا را همراهی کند،  همه یزدفرداییها منتظر بازگشت وی به صورت تمام عیار در عرصه رسانه یزد هستند تا به قول خودش اینبار وی را در شادیها ملاقات کنیم. امیدوارم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا